Aktuality
Záujem o prezidentské voľby vrcholí, debatu Čaputovej so Šefčovičom sledovalo dosiaľ najviac divákov!
Debata prezidentských kandidátov pred druhým kolom volieb prekonala dosiaľ najsledovanejšiu diskusiu pred prvým kolom.
Divácky záujem o prezidentské voľby ani pred druhým kolom neutíchol. Markíza v utorok večer o 20:30 priniesla jednu z posledných debát finálnych kandidátov Zuzany Čaputovej a Maroša Šefčoviča, ktorú si pozrelo vôbec najviac divákov.
Utorňajšia relácia Prezidentské voľby na Markíze pritiahla celkovo 639-tisíc divákov, čím prekonala aj finálovú debatu Markízy pred prvým kolom, kde s Čaputovou a Šefčovičom diskutoval aj Štefan Harabin a Marián Kotleba. Markíze táto debata v nedeľu 10. marca pred prvým kolom volieb priniesla napriek vysielaniu o 13. hodine mimoriadne čísla, keď ju videlo 595-tisíc divákov a v komerčnej cieľovke sa stala aj najsledovanejším programom dňa s ratingom 10,4 % a podielom 35,5 %.
Na tento výkon už debata pred druhým kolom nedosiahla, a to ani napriek vysielaniu v prime-time, v komerčnej cieľovke sledovalo včerajšiu reláciu 9,8 % divákov s podielom 26,2 %. Prázdniny sa v tom čase v rovnakej cieľovke mali držať na ratingovej úrovni spred týždňa. V univerzálnom publiku sa však pravdepodobne utorňajší duel Šefčoviča s Čaputovou zapíše ako najsledovanejší program spojený s voľbami.
Aj verejnoprávnej RTVS najsilnejší výkon dosiaľ priniesla posledná debata najsilnejších kandidátov pred prvým kolom voľby. Vysielala ju v stredu 13. marca v prime-time. Celkovo si ju pozrelo až 476-tisíc divákov s podielom 21,7 %. Jednotke vyskočilo aj O 5 minút 12 deň po prvom kole volieb v nedeľu 17. marca, kedy povolebnú diskusiu sledovalo 415-tisíc divákov s podielom 31 %. Počty divákov v univerzálnej cieľovke postupne uvádzané v článku zároveň zostavujú rebríček najsledovanejších relácií spojených s voľbami v 12+.
Foto: Markíza