Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Za pokazeným hitom We Are The World stojí mimoriadne známe meno! Koho aktéri piesne tak kritizovali?

Servítku pred ústa si nedávali účinkujúci z klipu aj ďalšie osobnosti z hudobnej brandže. Viac ako zloženie umelcov kritizovali spracovanie piesne.

Masívna kritika a výsmech sa spustili po odvysielaní stredajšej Chart Show, v ktorej Markíza sprezentovala svoje veľké hudobné prekvapenie, vlastnú verziu We Are The World so slovenskými osobnosťami. Po zhliadnutí nového diela sa z piesne stal okamžitý hit, na ktorom však neostala nitka suchá.

Markíza už na druhý deň od premiéry klipu spustila hromadné blokovanie paródií aj samotnej piesne, ktorá sa internetom šírila rýchlosťou blesku. Spolu s tým začali pribúdať reakcie známych osobností, ktoré hudobný počin v drvivej väčšine kritizovali.

Ku Rytmusovi či Vratkovi Rohoňovi sa pridali aj aktéri z piesne ako Peter Cmorík, Laco Lučenič či Martin Harich, ktorí kritizovali najmä spracovanie piesne. Servítku pred ústa si nedával hlavné mladý spevák. „Pýtam sa – Aké drogy beriete? Najhoršie je, že človek, ktorý toto vyexportoval zo svojho cracknutého Vegasu, s pocitom, že mu po nedeľnej premiére zavolá Robbie Williams, aby mu natočil nový klip, stále v prime-time „obohacuje“ naše oči len preto, lebo sa nenašiel nikto, kto by mu vysvetlil, že nemá tam, kde sedí, stojí alebo čokoľvek iné, čo robiť,“ napísal na sociálnej sieti Harich, ktorý časom svoj príspevok zmazal.

Koho Harich myslel, je otázne. Denník Plus jeden deň však prišiel s informáciou, že kritika sa zosypala aj na producenta, ktorý sa mal starať o hudobnú stránku klipu. Markíza pritom podľa informácií priamo od jedného z aktérov piesne na túto úlohu najala známeho producenta Mariána Kachúta, ktorý je partnerom Márie Čírovej. Tá sa však v klipe neobjavila, čo už taktiež podlieha špekuláciám. „Ak to mal z hudobnej stránky zvládnuť práve on, tak potom tam mala s nami spievať aj Mária Čírová. Prečo nespievala? Hádajme,“ cituje Pluska nemenovaného umelca.

Markíza na prípravu tohto klipu mala angažovať viaceré hviezdne mená z hudobnej brandže či známeho režiséra, výsledok napriek tomu baví celé Slovensko. Pôvodným účelom piesne pritom mal byť charitatívny rozmer, na ktorý sa však už zabudlo.

Čítať viac...
Nahor