Aktuality
Z Hornej Dolnej sa stáva značka, objaviť sa môže aj na potravinách či alkohole! (aktualizácia)
Líder, zdá sa, chce aktivity s Hornou Dolnou rozšíriť. Pridáva ďalšie produkty a služby, pri ktorých si patentuje značku seriálu.
Najambicióznejší jesenný projekt Horná Dolná môže expandovať aj mimo televíznych obrazoviek. Markíza pre túto jeseň pripravuje druhú sériu seriálu, ktorý začiatkom tohto roka dosiahol rekordný úspech, pričom jeho potenciál sa bude chcieť líder využiť čo najlepšie.
V prípade úspešných televíznych projektov dochádza neraz k ich rozšíreniu do spotrebiteľského segmentu a niečo podobná sa črtá aj s Hornou Dolnou. Markíza si totiž oba varianty loga seriálu (viď. nižšie) nechala patentovať na Úrade priemyselného vlastníctva a to na ich využitie v prevažne kuchynských produktoch. Logá si registruje v rôznych triedach (Medzinárodné triedenie tovarov a služieb).
Aktualizácia: V zozname pre registráciu sa objavujú napríklad šálky, misky, demižóny, krištáľ či džbány, ale aj kufríky, kabelky či peňaženky. Taktiež si logá registruje pre výrobky z mäsa, na odevy a obuv, rôzne potraviny ako kávu, čaj, džemy a kompóty, nealkoholické a alkoholické nápoje a značku si poisťuje dokonca aj v oblasti ubytovacích služieb. Všetky produkty a služby nájdete tu alebo v priloženom obrázku na konci článku.
Nebude tak prekvapením, ak sa Markíza dohodne na spolupráci s výrobcom podobného tovaru a začne ponúkať predmety so značkou Hornej Dolnej divákom do ich domácností. Obdobnú aktivitu si vyskúšala napríklad pri Búrlivom víne. S výrobcom vína, značkou Elesko, pripravila špeciálnu sériu fliaš Búrlivé víno – Cuvée Dolinský. V ponuke výrobcu je dodnes.
Logá, ktoré si Markíza necháva patentovať pre rôzne tovary a služby
Kompletný zoznam tovarov a služieb, pre ktoré si Markíza patentuje značku Horná Dolná (kliknutím zväčšíte)
Zdroj: ÚPV