Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

X Factor stratil 100-tisíc divákov, TA3 s prezidentskou debatou jednotkou na trhu

Ďalší týždeň nepriameho súboja speváckych šou vyznieva lepšie pre Hlas. X Factor však udržal pozíciu lídra večera.

Rapídny nárast divákov X Factor po týždni neudržal. Spevácka šou Joj klesla v cieľovej skupine 12+ o 100-divákov a v skupine 12-54, na ktorú Joj cieli, spadla šou pod hranicu 30 %. X Factor dosiahol podľa našich informácií podiel 27,9 % pri ratingu 11,1 %. Hlas tento týždeň pozeralo 12,5 % všetkých divákov na Slovensku vo veku 12-54 rokov, čo znamená rozdiel približne 50-tisíc divákov. V Česku sa X Factor po prvý raz dostal cez hranicu 500-tis. divákov starších ako 15 rokov, stále však ide o mizerné číslo, Prima získala so speváckou šou podiel iba 11 % (15+), u mladších divákov to bolo 15 %.

Markíza konkuruje X Factoru filmami, kinohit Thor však podobne ako Sherlock Holmes pred týždňom nedokázal výraznejšie spevácku šou oslabiť, pozrelo si ho iba okolo 25 % divákov. Jednotka klasicky vysielala Kolonádu, ktorá by sa mala dočkať druhej série, sledovanosť jej postupne klesá, stále to však stačí na nadpriemer stanice (nad 9 % v 12-54, okolo 18 % v 12+).

TA3 odvysielala od jedenástej do dvanástej poslednú predvolebnú debatu prezidentských kandidátov na svojich obrazovkách. V politike s hosťami Robertom Ficom a Andrejom Kiskom sledovalo takmer 22 % divákov nad 12 rokov, čo spravodajskej televízii vynieslo pozíciu jednotky na trhu. Diskusia bola pod drobnohľadom aj vďaka kauze TA3 s cenzúrou nepríjemných otázok novinárov pre Roberta Fica na tlačových konferenciách, prečítajte si názor šéfredaktora portálu MediaBoom.sk. Politika ostala najsledovanejšou témou aj po dvanástej, kedy štafetu politických debát prevzala Jednotka RTVS, O päť minút dvanásť bolo taktiež jednotkou so sledovanosťou nad 22 %.

 

Čítať viac...
Nahor