Aktuality
X Factor s novou upútavkou. Hlas konkurenciu v prome prevalcoval
Televízie vrcholia promo na ich spevácke šou. Kým Markíza s Novou pustili do obehu celkovo šesť rôznych promo spotov, konkurenčná Joj s Primou iba dve.
V stredu 5. marca Hlas, v nedeľu 9. marca X Factor. Najsledovanejšie slovenské a české televízie si to nepriamo rozdajú v súboji speváckych šou, pričom všetky televízie označujú tú svoju za najlepšiu. Kým o tom, ktorá z česko-slovenských verzií úspešných speváckych projektov bude lepšia, sa rozhodne až o pár týždňov, za víťaza v rámci proma môžeme už teraz vyhlásiť Hlas.
Televízie pri tom začali svoje spevácke šou promovať v približne rovnakom čase. Markíza prvú výpravnú upútavku s porotcami, ktorí sa bijú o jukebox, pustila do vysielania 17. februára, Joj spustila kampaň ku štartu X Factoru s „predstavovačkou“ porotcov o dva dni neskôr.
Markíza stihla od 17.2. do dnešného dňa (3.3.) do vysielania nasadiť celkovo 6 typov upútavok. Začala spomínanou kampaňou v bare s jukeboxom, zároveň promovala šou imidžovou upútavkou, v ktorej sa porotcovia v spomalených záberoch načahujú za červeným tlačidlom symbolizujúci zisk najväčšieho talentu. Kampaň na Hlas pokračovala spoveďami porotcov o speváckej šou a v súčasnosti v promo slučkách strieda upútavky so zábermi priamo z priebehu kastingov, pričom kampaň vrcholí s vyše minútu dlhou upútavkou.
Trhové dvojky výrazne v poslednej fáze kampane za konkurenciou zaostali. Kým pre podporu náboru do kastingov dokázali získať aj pozdravy účastníčky americkej verzie X Factoru Lillie McCloud či priamo autora projektu a známeho porotcu Simona Cowella, teraz na Hlas nestačia. Joj s Primou väčšinu času na kampaň využili predstavovaním porotcov. Zábery natočené pre tento účel zároveň využívajú aj v najnovšej upútavke, v ktorej už televízie taktiež ponúkajú priamo zábery z kastingov.
Najnovšia upútavka X Factoru
Najnovšia upútavka na Hlas
Markíza Hlas podporuje aj v rámci svojej staničnej grafiky