Téma mesiaca
Ecopress mení názov, šéfredaktori dostanú nového nadriadeného!
„Nový názov je logickým pokračovaním začleňovania vydavateľstva do skupiny Mafra,“ povedal o zmene výkonný riaditeľ Ecopressu Vladimír Mužík.
Vydavateľ Hospodárskych novín, časopisu Stratégie a ďalších titulov sa od 1. januára 2015 premenuje. Ecopress, a.s. zmení názov na Mafra Slovakia, a.s.
Ako uvádza vydavateľstvo, „cieľom premenovania je priblížiť sa českej materskej spoločnosti, mediálnej skupine Mafra“. „Nový názov je logickým pokračovaním začleňovania vydavateľstva do skupiny Mafra. Ako členovia mediálneho holdingu chceme byť aj takto bližšie k materskej spoločnosti. Spoločné meno nám pomôže dosiahnuť lepšie synergie, najmä v obchodných záležitostiach.“ povedal výkonný riaditeľ Ecopressu Vladimír Mužík.
Vydavateľstvo upraví aj organizačnú štruktúru. Do novej funkcie Riaditeľa pre obsah (Chief Content Officer) vymenovala Ivana Hamšíka, doterajšieho riaditeľa digitálnych médií vydavateľstva. Hamšík je v novej pozícii nadriadený všetkým šéfredaktorom vo vydavateľstve. „Ivan Hamšík má dlhoročné skúsenosti z printu aj online, ktoré bude môcť v novej pozícii efektívne zužitkovať pre všetky tituly, ktoré vydávame,“ povedal Mužík.
Ivan Hamšík dva roky viedol ako šéfredaktor časopis Reflex a pôsobil tiež vo vydavateľstve Mafra ako zástupca šéfredaktora v denníku MF DNES. Pred príchodom do vydavateľstva ECOPRESS bol v českom vydavateľstve Ringier Axel Springer CZ riaditeľom všetkých online titulov tamojšieho vydavateľstva.
Zdroj: Stratégie