Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Víťazi YOUNG LIONS 2015 v PR sú známi, pôjdu na Medzinárodný festival kreativity do Cannes

V piatok 15.5.2015 sa rozhodlo o tom, kto z mladých PR profesionálov pôjde v júni 2015 na najväčšiu svetovú oslavu kreativity. 62. ročník Cannes Lions si na vlastné oči aj uši užijú Matúš Volný a Dominika Mózová z PR agentúry Media & Communications Consulting.

 

Súťaže Young Lions sa môžu zúčastniť všetci mladí PR profesionáli do 28 rokov, ktorí pracujú na pozícii Assistant Account Executive, Account Executive, Senior Account Executive alebo Account Manager. V stanovenom termíne (tentoraz to bolo 6.mája) sa museli dvojice mladých kreatívnych autorov zaregistrovať do súťaže a v ten deň dostali aj brief, na ktorého vypracovanie mali presne 48 hodín. Témou tohto ročníka bolo vypracovať zaujímavú B2C kampaň pre Nadáciu otvorenej spoločnosti, ktorá je jedným z hlavných podporovateľov združenia Inakosť. Cieľom bolo ukázať, ako kreatívne vedia mladí ľudia využiť PR nástroje a ich vlastné zručnosti a talent na to, aby zmenili vnímanie verejnosti na pochod za ľudské práva LGBTI ľudí PRIDE 2016 a zvýšiť na ňom účasť väčšiny, napríklad aj zapojením známych ľudí z TV obrazovky či športu. Využiť mohli sociálne médiá, mediálne partnerstvá, eventy, ale aj ďalšie kanály.

Shortlist finalistov bol známy 14.mája – tvorili ho 3 dvojice: Lucia Jakubcová a Michal Horváth s prácou Poďme smrdieť človečinou (PRime time), Lenka Bosa a Klára Horváthová s Back to Childhood (Neopublic Porter Novelli) a Matúš Volný a Dominika Mózová s Freedom = being your true self (Media & Communications Consulting). Medzinárodnú porotu pre celé Young Lions v Cannes tvorí 300 expertov z rôznych krajín, tú slovenskú zastupovali Katarína Králiková (WLB), Peter Báslik (Triad), Peter Michalka (MUW), Igor Majkút (Zaraguza), Vlado Slivka (Mark BBDO) a Michal Mazan (Istropolitana). Členkou poroty bola aj Natália Tomeková z Nadácie otvorenej spoločnosti, ktorá k víťaznej PR práci povedala: „Táto práca nás zaujala tým, že sa snažila tému nielen uchopiť, ale najmä pochopiť a vžiť sa do života LGBTI komunity na Slovensku. Ocenili sme, že pekne pracovala s insightom zadania o nepoddávaní sa sociálnemu tlaku a hľadaní východísk. Víťazom všetkých kategórií držíme v Cannes prsty!“

Víťazi boli slávnostne vyhlásení na gala večere Zlatý klinec 2015 v piatok 15.5.2015. Stali sa nimi mladí PR-isti z agentúry Media & Communications Consulting Matúš Volný a Dominika Mózová, ktorí budú Slovensko reprezentovať na medzinárodnom finále Svetového festivalu kreativity Young Lions v Cannes 22.-27.6.2015. Tešiť sa však už teraz môžu na množstvo akcií a zaujímavých speakrov svetoznámych značiek Coca-Cola, Heineken, Ferrero, Facebook či Google, svoju účasť však potvrdil aj známy herec Keneth Branagh, bývalý kandidát na prezidenta USA Al Gore alebo spevák Pharell Williams.

Čítať viac...
Nahor