Televízia
Vikingovia sa na Joj uviedli úspešne. Televízia seriál promovala aj v uliciach Bratislavy
Joj dva januárové týždne, počas ktorých ešte nevysiela väčšinu pôvodnej tvorby, vyhradila dvom akvizičným miniseriálom, ktoré zaradila do hlavného vysielacieho času.
Prvý týždeň patril štvordielnej minisérii Svet bez konca, ktorá už od prvej časti nedokázala prilákať dostatok divákov a jej výkony sa pohybovali okolo hranice 15 %. Pozitívom akvizície bolo však určite to, že si väčšinu divákov držala počas všetkých štyroch častí.
Druhý predsezónny týždeň patrí na Joj kvalitnej premiére Vikingovia, ktorej téma zaujala divákov viac ako Svet bez konca. Obe časti dosiahli takmer zhodný podiel nad hranicou 20 %, pričom druhá časť dokázala udržať takmer 90 % divákov. Líderstvo si však udržala Markíza s filmom Fotri sú lotri, keď dosiahla podiel okolo 25 %. Jednotka uspela s drámou Blondiačik, v 12+ vybojovala podiel nad 14 %.
Vikingom venovala Joj v rámci proma aj väčšiu pozornosť. V upútavkách sa opierala o tvrdenie, že ide o „najlepší seriál súčasnosti“, kvality série rozhodne potvrdzujú aj zahraničné kritiky či fakt, že už čoskoro sa do vysielania dostane druhá séria. Joj však zaujala aj kampaňou v uliciach Bratislavy, po ktorých chodili dvaja muži odetí do kostýmov Vikingov a vzbudili veľkú pozornosť nielen u domácich obyvateľov, ale aj cudzincov.
Foto: TV JOJ, joj.sk