Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Víkendová sledovanosť: V nedeľu úspešná JOJ, v sobotu Markíza

Víkendovú sledovanosť si televízie spravodlivo rozdelili. V nedeľu bola úspešnejšia JOJ so svojou talentovou šou, v sobotu Markíza so svojou farmárskou šou. V počte divákov však talenty sledovalo podstatne viac divákov ako farmárov. Najsledovanejšou reláciou víkendu však bolo spravodajstvo – konkrétne nedeľné Televízne noviny na Markíze.

Šou Česko Slovensko má talent prináša pre JOJ naďalej istotu nedeľného prime time víťazstva. Včera dosiahla show podľa našich informácií podiel nad 34%, čo je už stabilizovaná hodnota. Markíza talentom konkuruje kinohitmi, včera nasadila jeden z najlepších akčných kinohotov zo svojej knižnice – Mechanik zabijak a podľa našich informácií dosiahla podiel okolo 25%. Jednotka RTVS dosiahla nadpriemer v cieľovke 12+ s filmom Sokol a holubica, keď sa podiel pohyboval nad 10%.

V sobotu bola úspešnejšia Markíza, rozdiel však nebol taký veľký ako v nedeľu. Farma dosiahla v sobotu podiel okolo 26%, JOJ konkurovala filmovou premiérou Rýchli a zbesilí 4, podiel filmu sa podľa našich zdrojov pohyboval okolo 23%. V cieľovej skupine 12+ uspela Jednotka RTVS so svojou šou Pošta pre teba – podiel sa pohyboval okolo 18%.

Zaujímavosť z českého trhu. V sobotu bola celodenným lídrom na trhu stanica ČT24 s podielom nad 19% a to vďaka povolebnému vysielaniu, ktoré zvalcovalo konkurenciu.

Údaje o sledovanosti upresníme v prípade vydania tlačových správ televízií.

Čítajte aj: Nova sa vraj vzdá olympijskeho hokeja. Príde o hokej aj Markíza?

Doplnené: JOJ upresnila sledovanosť Česko Slovensko má talent – relácia dosiahla podiel 34,6%.

Čítať viac...
Nahor