Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Víkendová sledovanosť: EURO odštartovala RTVS ako líder, v nedeľu mala navrch s romantikou Markíza!

Televízie si cez víkend vystriedali večer pozície, v piatok bola vpredu Jednotka, v sobotu Joj a v nedeľu už Markíza.

SOBOTA: Premiéra Slovákov na Eure očakávane valcovala, na zápasy hokejistov však nedosiahla!

PIATOK: Futbalový šampionát EURO 2016 odštartovala RTVS otváracím duelom na svojej hlavnej Jednotke. Domáce Francúzsko v ňom pokorilo Rumunsko, pričom zápas bol lídrom s podielmi nad 24 a pod 26 % v 12 – 54, v 12+ to bolo dokonca nad 26 a 29,5 %. Svoje dokázala uhrať s filmom Babovřesky 2 Markíza, ktorej už síce komédia vysoko neskáče, je však stále istotou. V podieli prekročila 22 %. Horšie na tom bol Jurský park na Joj, ktorý dosiahol približne polovičný výkon pod jedenástkou. Svoju veľkú sestru dopĺňala Plus s filmom Šokujúci prípad Casey a podielom nad 7 %, King Kong na Dajto uhral 5,5 %. Monk a Dr. House na Doma šli cez 3 %, film Lemra lemravá už atakoval 6 %.

Podvečer Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla share pod 20 %, Susedské prípady sa dostali cez 19 %. Televízne noviny podliezli 28 %, Noviny s tesným ratingovým víťazstvom prekročili 26 %. Najsledovanejším programom dňa sa stal futbal s oboma polčasmi.

NEDEĽA: Kým sobotný večer dokázala so svojim filmom vyhrať Joj, v nedeľu bola najvyššie Markíza. Stačila jej k tomu repríza romantickej komédie Skús ma rozosmiať, s ktorou dosiahla podiel 23,5 % a bola s ňou najvyššie za celý deň. Joj konkurovala ťažšou romantickou premiérou Čo s láskou?, dokázala si ukrojiť len takmer 15 %. Jednotka večer opäť brala s futbalom, tentokrát zápasom Nemecko – Ukrajina, šla pod 15 a na 22,5 % v komerčnej cieľovke. Plus s filmom Pán a pani Smithovci prekročila 6 %, Dajto s filmom Na pokraji smrti šlo nad 5 %, William a Kate: Kráľovský príbeh lásky uhral 5 %.

Podvečer aj pri správach bral komerčným televíziám futbal, Dvojka vysielala zápas Poľsko – Severné Írsko, hýbala sa v komerčnej cieľovke nad 13 %. Horná Dolná sa dostala nad 21 %, Nové bývanie atakovalo 16 %. Televízne noviny podliezli 24 %, Noviny šli nad 22 %.

Čítať viac...
Nahor