Aktuality
Zimnú grafiku už nasadila aj Joj, tento rok chystá Tučné Vianoce! Opäť pôjde bez reklamy (video)
Všetky tri veľké stanice v priebehu prvého decembrového týždňa prezliekli svoju grafiku do vianočna.
Po tom, čo v sobotu nasadila zimnú grafiku Markíza, sa k nej v nedeľu pridala aj Joj Joj. Po RTVS, ktorá predstavila svoj nanovo vytvorený vizuál ako prvá, sa tak už do vianočných motívov prezliekli aj obe hlavné komerčné stanice. Markíza rovnako vyrobila novú sadu jinglov.
V prípade Joj sa potvrdilo, že imidžové vianočné jingle vyrábať nebude. Vianoce však do self blokov prepašovala v krátkych jingloch či už na konci blokov alebo pri oddeľovaní reklamy. Objavujú sa v nich tučniaky ako hlavné postavičky jej tohtoročných Vianoc, ktoré dostali claim „Tučné Vianoce„. Tučniaky boli v minulosti špecifické skôr pre Markízu vďaka animáku Happy Feet.
Joj má v zaobalení jej Vianoc do špecifickej témy dlhú históriu. S tradíciou začala v roku 2007, kedy priniesla kampaň Neporaziteľné Vianoce, medzi najvydarenejšie dodnes patria Spomalené Vianoce. V posledných rokoch už jej kampane ale tak výrazné nie sú. V roku 2007 televízia tiež založila tradíciu Štedrého dňa bez reklám, s ktorou, až na rok 2011, pokračuje dodnes. Tento rok sa partnerom Vianoc bez reklamy stane mobilný operátor 4ka, ktorý bol aj titulným partnerom ťažiskového jesenného projektu Joj Česko Slovensko má talent.
Vianočná grafika Joj 2015