Aktuality
Veľký piatok prekvapil, Joj vyhrala v prime-time! Vyskočila Plus aj futbal na Dajto
Joj odštartovala veľkonočný program s úspechom, medziročne výrazne rástla.
Prvý zo štvorice sviatočných večerov ovládla televízna dvojka. Tej sa podarilo víťaziť nad Markízou v prime-time od jej hlavného spravodajstva, ktoré sa stalo aj hlavným ťahačom večera. Noviny totiž vyskočili na 10 ratingov s podielom nad 28 %, kým Televízne noviny výrazne zoslabli s podielom len nad 24 %. Jojkárske správy sa stali aj najsledovanejším programom Veľkého piatka.
Aj nasledujúca kinopremiéra Joj Syn Boží dokázala byť lídrom, aspoň počas prvej Farmy. Tá atakovala share 21 %. Film sa popri nej dokázal držať vo vedení, zlom nastal až po príchode Duelu, kedy už bola jednotkou Farma. V podieli šla pod 27 %. Rating snímky Syn Boží s pribúdajúcim časom klesal, priemerne šiel pod sedem percent s podielom 20,6 %.
V hlavnom čase miešali sledovanosťou menšie stanice. Dajto ponúklo priateľský západ pred blížiacim sa futbalovým EUROm 2016 medzi Slovenskom a Lotyšskom, pričom v ratingu sa hýbal nad 5,5 % s podielmi pod 15 a takmer 16 %. Futbalovou konkurenciou vôbec netrpela Plus, ktorá výrazne vyskočila s filmom Diabol nosí Pradu pri podieli až cez 9 %. Stanica mala celkovo vydarený deň. Doma ostala skôr v úzadí, najlepšie jej zahrala klasika Pásla kone na betóne s podielom okolo päť percent.
Veľký medziročný výskok zaznamenala Joj, ktorá sa na Veľký piatok 2015 celodenne aj v prime-time hýbala okolo 15 %, tento rok jej deň porástol tesne nad 17 % a večer mala vyhrať s podielom nad 22 %. Markíza uhrala celodenne podobný výsledok ako vlani pod 21 %, prepadla sa však v prime-time o približne tri podielové body, keď tentokrát skončila nad 21 %. Piatok vôbec nevyšiel Jednotke, ktorá v 12 – 54 dosiahla polovičné hodnoty oproti roku 2015.
Veľký piatok 2015: Zabodovali Jednotka s Domou, silne promované premiéry zabrali na divákov!
Medzi menšími minuloročný úspech nezopakovala Doma, vystriedalo ju však Dajto, ktoré najmä vďaka futbalu ale aj pár častiam dlhého maratónu seriálu Arrow šlo celodenne nad šestku a v prime-time atakovalo až 10 %. Silná bola aj Plus s podobným celodenným výkonom a v hlavnom vysielacom čase s podielom nad 7 %.