Aktuality
Veľké filmové premiéry skončili fiaskom: Podfukári 2 zaostali za všetkými reprízami jednotky, Veľká šestka hlboko!
Televízie na sobotu nasadili výrazne promované premiéry, zaostali za očakávaním.
Najsilnejším filmom týchto sviatkov ostáva piatková premiéra na Joj. V sobotu sa totiž napriek najsilnejšiemu zloženiu sviatočného programu nedarilo ani jednej z veľkých komerčných staníc, výraznejšie sa nepresadila ani verejnoprávna stanica.
Markíza na Bielu sobotu pošetrila jeden zo svojich top ťahákov Podfukári 2. Napriek tomu, že druhý film už všeobecne taký ohlas nezaznamenal, „jednotka“ Markíza priniesla veľké úspechy, a to nielen pri premiére ale aj reprízach. Premiéra v apríli 2014 dosiahla rating až 14,1 %, prvá repríza vo februári 2015 veľa nestratila vysokým výkonom 11,2 %. Druhá repríza v januári 2016 bola taktiež vysoko s ratingom 10,6 % a nad 7 % sa dokázalo dostať opakovanie v tom istom roku, koncom decembra.
Premiéra Podfukári 2 zaostala za všetkými týmito výkonmi. Sledovať ju malo len 7 % divákov a v podieli ísť na 21,1 %. Oproti „jednotke“ tak pokračovanie stratilo polovicu divákov. Sklamaná však zo sobotného súboja odišla aj Joj, ktorá odvysielala svoju animovanú premiéru Veľká šestka. Napriek tomu, že na nej postavila aj veľkonočnú kampaň a grafiku, neuspela s ratingom len 5,6 % a podielom 16,1 %. Aj Jednotka sa v sobotu pobila so silnou premiérou Bella a Sebastian 2, od ktorej mala očakávania, i ona však divácke rekordy netrhala, uhrala podiely pod 10 a 13 % (12 – 54/12+).
Labutia pieseň na Doma podliezla 6 %, Posledná loď na Dajto opäť klesla, v prime-time sa hýbala pod 4 %. Divákov však opäť do ďalšej časti večera držala a dokázala tak stúpať na dvojnásobné podiely. Tyran na Wau pokračovať podielmi okolo 1,5 a pod 2 %, RoboCop na Plus sa dostal pod 4 %.
Silná bola od poobedia Dvojka, ktorá vysielala maratón hokejových prenosov. Nakoľko zápasy kolidovali, celý odvysielala iba finálový zápas hokejovej extraligy. Od poobedia sa Dvojka s hokejom hýbala okolo 8 – 10 %, zápas Slovákov proti Kanade na MS v hokeji do 18 rokov narástol v poslednej tretine na podiel až pod 13 %. Popri silnému športu padli komerčné stanice, Noviny bez nábehu, keď mala prepadnúť snímka Cesta do krajiny Oz, uhrali share len okolo 18 %, Televízne noviny ešte prekročili 24 %. Prechádzajúca Smotánka však mala ísť len nad 15 %.