Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

V siedmom nebi už dominovalo, Markíza po premiére Manžel na hodinu zaskočená! Joj vyhrala nedeľu

Rozboril si so svojou reláciou udržal divákov spred týždňa, Joj tesne vyhrala týždeň v prime-time.

PIATOK: Farma sa v piatok dotiahla, Všetko, čo mám rád tesným víťazom večera! Milujem Slovensko až trojkou

SOBOTA: Záhady tela bodujú, stávajú sa najsledovanejším programom RTVS! V sobotu predbehli Markízu aj Joj

NEDEĽA: V siedmom nebi bolo prvú nedeľu tejto jesene lídrom. Relácia ukázala, že v predošlých dvoch týždňoch napriek silnej filmovej konkurencii Markízy prilákala všetkých svojich divákov, keď si jej tretie vydanie sezóny malo pozrieť 10,2 % divákov s dosiaľ najvyšším podielom 28,5 %. Markíza zaostala premiérou Manžel na hodinu. Kým „jednotka“ tejto filmovej série valcovala a na Troch kráľov v roku 2016 dosiahla rating až 15,3 %, pokračovanie nedosiahlo ani polovičný výkon s ratingom 7 % a podielom 19,9 %. V siedmom nebi valcovalo v celkovom publiku, pozrieť si ho malo až takmer 700-tisíc divákov, filmovú premiéru vyše 300-tisíc.

Z menších staníc najviac uspelo Dajto s filmom Beštia a podielom okolo 6 %, Doma s filmom Vianočná šanca na lásku uhrala podiel pod 5 %. Plus s filmom Temné miesta neuspela pri podieli takmer 3 %, Myšlienky vraha na Wau dosiahli podiely okolo 2,5 %.

Do vedenia sa v nedeľnom accesse vrátilo Nové bývanie, s ratingom vyše 8 % a podielom takmer 24 % predbehlo aj večernú premiéru Markízy. Reprízová Horná Dolná šla na 17 %. Televízne noviny dosiahli podiel okolo 26 %, Noviny boli pod touto hranicou. Celkovo ich videlo vyše 685-tisíc divákov, Televízne noviny cez 560-tisíc. Vôbec najsledovanejším programom dňa sa stalo Najlepšie počasie, ktoré ako jediné dokázalo v počte divákov predbehnúť V siedmom nebi, v komerčnej cieľovke tesne servis o počasí Joj predbehlo Počasie Markízy.

Joj sa podarilo vyhrať nedeľu ako v prime-time tak celodenne. Aj vďaka tomuto dňu zvíťazila taktiež v celotýždennom prime-time súboji, rozdiel však bol minimálny, obe televízie sa hýbali okolo 21 %. Markízu oslabil koniec repríz Hornej Dolnej, rovnako tak stratila s nedeľným filmom.

Čítať viac...
Nahor