Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

V nedeľu bojovali Markíza a JOJ vyrovnane

Spravodajské relácie i filmová ponuka našich dvoch komerčných televízií zviedli v nedeľu večer vyrovnaný súboj, tesne ho vyhrala Markíza.

Spravodajské relácie Televízne noviny a Veľké noviny súperia proti sebe od 1. septembra v rovnakom vysielacom čase. V nedeľu večer bola úspešnejšia Markíza, ktorej spravodajstvo podľa našich informácií dosiahlo približne 35%-ný podiel na trhu. Úspešná však bola aj JOJ, ktorej Veľké noviny taktiež prekročili 30%-nú hranicu podielu na trhu. JOJ má nevýhodu, že počas spravodajskej hodiny prerušuje svoje správy dvakrát a dlhšími brejkami.

Najsledovanejším programom nedeľnej televíznej ponuky bolo Najlepšie počasie na TV JOJ (12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli o niečo úspešnejšie Televízne noviny.

Vyrovnaný súboj podľa dostupných informácií zviedli aj večerné filmy. Aj v tomto prípade tesne vyhrala Markíza s filmovou premiérou Traja mušketieri (podiel okolo 25%),  rovnako filmovú premiéru ponúkla JOJ, jej akčný A TEAM: Posledná misia dosiahol podiel nad 24%. Obe televízie tak dosiahli vyrovnaný prime time – Markíza aj JOJ presiahli podiel 25% (12-54).

Podvečer bola úspešnejšia JOJ, ktorá o 18:00 hodine vysielala svoju novinku Cena je správna (s podielom nad 20%), Markíza vysielala film Spider-man s podielom nad 15%.

 

 

Čítať viac...
Nahor