Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

V Česku vznikne nový mediálny portál. Expandujú slovenské Stratégie

Vydavateľstvo MAFRA Slovakia v júni 2015 spúšťa mediálny server Mediahub.cz, ktorý sa bude venovať primárne médiám a masovej komunikácii a nadviaže na slovenský web Strategie.sk a mesačník Stratégie. Mediahub.cz bude sledovať dianie, trendy a novinky na mediálnom trhu v Česku aj v okolitých krajinách.

„Vďaka redizajnu a ešte kvalitnejšiemu obsahu sa nám podarilo zvýšiť predaj magazínu a teraz sa chceme zamerať aj na web, ktorý rýchlo rastie a vidíme v ňom obrovský potenciál,“ vysvetľuje Petra Ševčíková, šéfredaktorka magazínu.

Na projekt si MAFRA Slovakia najala dvoch skúsených novinárov. Zdeňka Strnada, ktorý prispieval do časopisov ako Reflex, Stratégie, či Rádio BBC, a Leoša Kyšu, ktorý má pracovné skúsenosti z Hospodářských novín, časopisu Týden, Inštinktu a TV Barrandov. Na projekte sa podieľa aj šéf Stratégie.sk Ivan Krasko. Web bude obsahovo aj personálne ťažiť zo spolupráce medzi českou a slovenskou verziou. „Sme silná značka a často voľba číslo jeden pre odborníkov v tejto brandži,“ vysvetľuje Ivan Krasko, šéfredaktor webu Stratégie.sk.

Čítať viac...
Nahor