Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Utajený šéf potvrdil pád, utorok opäť vyrovnaný! Nový život drží divácku prevahu, predháňa sa s Oteckami

V pondelok udržalo silné vedenie Inkognito.

Pokračujúci súboj Markízy s Novým životom prináša nateraz viac víťazstiev dennému seriálu. V utorok, aj mimo športovej konkurencie, potvrdil prepad sledovanosti Utajený šéf, ktorý sa vrátil do programu od začiatku januára, kedy televízia nasadila české časti programu. Kým prvá dosiahla silný rating 11,3 %, Utajený šéf potvrdil minulotýždňovú stratu dominantnej pozície, keď s treťou časťou dosiahol rating 8 % s podielom 22,6 %. Týždeň pred tým ho oslabil víťazný slalom Petry Vlhovej, ktorý priniesol rekord Dvojke, teraz už takejto konkurencii nečelil. Druhý týždeň po sebe bola Joj s Utajeným šéfom už vyrovnaná, Nový život dosiahol u mladých rating 7,8 % s podielom 21,7 %, šou Markízy získala tesné víťazstvo vďaka o niečo dlhšej minutáži. O deň neskôr obe televízie klesli, Chart Showju si mala pripísať rating 6,6 % s podielom 20,4 %, podielovo potiahla dvojnásobná dĺžka oproti Novému životu, ktorý dosiahol podobný podiel s ratingom 7,3 %.

V celkovom publiku ostáva vo vedení Nový život, pričom sa v počte divákov predháňa s pokračujúcim podvečerným hitom Oteckovia, ktorý pravidelne predstihuje aj večerné programy televízií. V utorok si Nový život pozrelo podľa televízie 452-tisíc divákov, Oteckovia ich mali mať 432-tisíc. Utajený šéf bol pod 400-tisícovou hranicou. V stredu sa, naopak, na úroveň 453-tisíc divákov dostali Oteckovia, Nový život klesol na úroveň 405-tisíc divákov, Chart Show mala oproti seriálu Joj o takmer 100-tisíc divákov menej.

Dosiaľ najviac divákov v tejto sérii sledovalo Oteckov v pondelok, kedy prekročili polmiliónovú hranicu s 516-tisíc divákmi. Z nespravodajských programov však celkovo viedlo v pondelok Inkognito, ktoré drží jesenné čísla s 565-tisíc divákmi. U mladých dosiahlo rating 8,8 % s podielom 24,7 %. Oteckovia podľa Markízy u mladých divákov v pondelok vyskočili na silný rating 9,9 % s podielom 34,3 %, v utorok už padli o rating a pol na 8,4 %, v stredu mali mať o pár desatín viac.

V komerčnej cieľovke sa počas všetkých troch dní najsledovanejším programom dňa stali Televízne noviny Markízy, najvyššie sa dostali v pondelok s ratingom 11,1 % a podielom 32,1 %, v utorok už mali o necelé dva ratingy menej. Aj v celkovom počte divákov sú po troch dňoch Televízne noviny na čele týždňa, keď ich v pondelok sledovalo 673-tisíc divákov, Noviny Joj prebrali späť pozíciu najsledovanejšieho programu dňa v utorok a stredu, kedy celkovo pritiahli 614 a 631-tisíc divákov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor