Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Týždeň pre Susedov, Dobre vedieť, Inkognito či finále Ligy majstrov! Víkend vyhrali Noviny Joj, bodovalo špeciálne Na telo

Víťazstvo medzi víkendovými filmami si televízie podelili, podielovo v týždni tradične držia prvenstvo Oteckovia.

Až v samotnom finále sa diváci mohli dočkať tohto ročníka Ligy majstrov na veľkej celoplošnej stanici. Tentokrát sa mimoriadne žiadaný finálový duel podarilo získať Markíze, ktorá s ním vyhrala sobotný deň. Zápas medzi víťazným FC Liverpool a Tottenham Hotspur si podľa Markízy pozrelo priemerne 7 % divákov s podielom 23,7 %. S predzápasovým štúdiom bola ešte v podpriemere, s prvým polčasom zas na úrovni 21 %. Čísla potiahol druhý polčas, ktorý sledovalo 7,2 % divákov s podielom 26,1 %. Celkovo zápas sledovalo priemerne 371-tisíc divákov.

Na podobnej úrovni bola aj nedeľná premiéra Markízy Americký ostreľovač, ktorú si pozrelo 7,2 % divákov s podielom 23,9 %. Joj s premiérou Prečo práve on? rovnako uspela, keď si ju podľa televízie malo pozrieť 6,5 % divákov s podielom 21,2 %. V piatok zas večer viedla komédia Joj Rozchod, ktorá mala dosiahnuť rating 6 % s podielom 22,2 %.

V nedeľu celkovo zabodovali obe hlavné stanice. Markíze vyšiel špeciálny duel Na telo medzi nastávajúcou prezidentkou Slovenskej republiky Zuzanou Čaputovou a premiérom krajiny, Petrom Pellegrinim. Ako informovala televízia, dosiahol rating 4,3 % s podielom 23,8 %, tradične sú diskusie úspešnejšie v univerzálnej cieľovke, kde si debatu pozrelo 349-tisíc divákov s vysokým podielom 31,1 %, ktorý bol pre novodobú podobu relácie rekordný. Joj zas vyhrala s hlavným spravodajstvom, Noviny jej mali ísť na podiel 26,3 % a celkovo vyhrali celý víkend s 521-tisíc divákmi.

Počas týždňa k najsledovanejším programom patrili tradične Oteckovia, ktorí pri teplom počasí držia najmä najvyšší podiel spomedzi všetkých programov, uplynulý týždeň dosiahol priemernú úroveň okolo 35 %. Z večerných programov boli najvyššie Susedia, ktorí podľa Stratégií dosiahli rating 8,5 % s podielom 23,5 %, nasledovalo ich Dobre vedieť, ktoré malo dosiahnuť rating 8,4 % s podielom pod 24 %.

Horná Dolná si podľa Markízy pripísala rating 8,2 % s podielom 24 %, Chart Show jej o niečo stúpla na rating 7,8 % s podielom 23,3 %. Tentoraz už však stredu bezpečne vyhrala, keď novinka Rozum v hrsti výrazne padla na podiel 11,9 %, naopak, Naši stúpli na priemer Joj s podielom 16 %. Tradične Joj zahralo Inkognito, ktoré v pondelok spomedzi všetkých programov týždňa dosiahlo sledovalo spoločne s Dobre vedieť najviac divákov, oba programy šli pod úroveň 530-tisíc divákov. Susedia zaostali o 100-tisíc, ďalšie programy ešte výraznejšie. V komerčnej cieľovke Inkognito videlo 7,3 % divákov s podielom pod 21 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook

Čítať viac...
Nahor