Aktuality
Tvoja tvár znie povedome vo finále štvrtej série poskočila, dosiahla rekord sezóny! Joj ju s premiérou však dotiahla
Kým pri tretej sérii sa finále šou prepadlo na dno, v aktuálnom ročníku bol trend presne opačný.
Tvoja tvár po svojej dosiaľ najslabšej sezóne zakončila nakoniec štvrtú sériu úspešne. Finálový večer Tvoja tvár znie povedome vyniesol šou na rekord jesene, keď si ho pozrelo 9,8 % divákov s podielom 29,7 %. Celkovo finále videlo 536-tisíc divákov.
Pre Markízu ide o úspech. Finále štvrtej série totižto zaznamenalo prakticky identický rating ako vyvrcholenie série druhej, ktorá bola v priemerných číslach značne úspešnejšia ako tá štvrtá. Tvoja tvár znie povedome 2 priemerne sledovalo 10,5 % divákov, štvrtá séria sa najčastejšie hýbala tesne nad ratingovou hranicou 8,5 %. Napriek tomu oba ročníky dokázali vo finále dosiahnuť obdobný výkon, druhá séria finišovala na ratingu 9,9 %, avšak s podielom 34,9 %.
Tvoja tvár si navyše výrazne polepšila v rámci finálového večera oproti tretej sérii. Navyše úplne otočila trend, keď tretí ročník, ktorý priemerne mohol dosiahnuť rating okolo úrovne deviatich percent, padol vo finále na najhorší výkon série a dosiaľ aj celej šou – 7,6 % s podielom 22,7 %. Vo štvrtej sérii dosiahla Tvoja tvár s finále, naopak, rekord sezóny. Markíza si medzisezónne s finále Tvojej tváre polepšila o viac ako dva ratingy.
Napriek tomu celebritná imitačná šou neovládla nedeľný večer suverénne. Joj sa jej ju podarilo dotiahnuť s filmovou premiérou Lovec: Zimný vojak, s ktorou poskočila na 9,4 ratingu s podielom 25,9 %.
Podvečer Nové bývanie získalo podiel 23,5 %, Susedia šli na 19 %. Z vysielania ku komunálnym voľbám mimoriadne štúdio Markízy od 10. hodiny ráno dosiahlo podiel pod 21 % a podarilo sa mu tak zaujať, celkovo ho videlo pod 220-tisíc divákov. Špeciálne povolebné O 5 minút 12 sledovalo spolu takmer 250-tisíc divákov, ranné štúdio ku komunálnym voľbám na TA3 videlo spolu takmer 140-tisíc divákov, rovnako voľbám venované V politike spolu sledovalo pod 160-tisíc divákov.
Joj sa v súboji spravodajstiev podarilo byť jednotkou aj v komerčnej cieľovke, keď Noviny atakovali rating 10 %, podielovo šli na 26,5 %. Televízne noviny prekročili deväť ratingov s vyše 25 %. Celkovo správy Markízy sledovalo 565-tisíc divákov, Noviny Joj až pod 660-tisíc divákov a opäť tak ovládli sledovanosť týždňa v tejto univerzálnej cieľovke.