Aktuality
Tvoja tvár znie povedome na Veľkonočnú nedeľu ešte posilnila! Čo dokázalo vybojovať Ľadové kráľovstvo?
Joj v nedeľu najviac prekvapil Titanic, ktorý bol jednoznačným lídrom.
Jeden z vrcholov v rámci veľkonočného súboja Markízy a Joj pozná výsledky. Líder ostal aj cez sviatočnú nedeľu verný úspešnej šou Tvoja tvár znie povedome, pričom urobil dobre. Dokázal s ňou totiž rásť, keď v ratingu šou poskočila až na 14,3 % pri podieli 36,1 %. Share naznačuje štandardný jav, že na Veľkonočnú nedeľu, podobne ako cez iné sviatočné dni, býva pri obrazovkách viac divákov.
Joj napriek rastu konkurencie dokázala uspieť. Hlavný veľkonočný animovaný ťahák Frozen totiž dosiahol podobný výkon ako pred rokom obdobná animovaná premiéra Doba ľadová 4. Ľadové kráľovstvo podľa našich informácií sledovalo 9,4 % divákov pri podieli 22,9 %. Tvojej tvári pomohla pri jej výsledku dlhšia stopáž, a to paradoxne aj v ratingu, keď koniec Frozen kompenzoval odchod divákov, ktorí po istej hodine štandardne vypínajú televízor. Kolonáda v tejto konkurencii neudržala 400-tisícovú hranicu, dostala sa pod 370-tisíc divákov s podielom o málo cez 16 % v 12+. V komerčnej cieľovke podliezla 9 %.
Menšie stanice sa popri silným hlavným kanálom museli uspokojiť so slabšími výkonmi. Film Kráska a zviera na Doma šiel cez 4 %, Kráčajúca skala na Dajto štvorku atakovala, Admirál na Plus podliezol tri percentá.
V medziročnom raste pokračuje Joj, ktorá celodenne posilnila o menej než tri percentá, keď vyskočila až na 18-tku. Dopomohol jej k tomu najmä prekvapivý výkon kultovej snímky Titanic, ktorá bola popoludní jasným lídrom s podielom až o málo cez 27 %. Markíza bola v priebehu dňa skôr podpriemerná, keď podliezala dvadsiatku, vytiahla ju až podvečerná Horná Dolná s podielom tesne cez 28 % a najmä večerný program. Vďaka tomu medziročne rástla o približne 2,5 % na výkon pod 24 %. Joj mohla podrásť ešte výraznejšie nebyť podvečerného prenosu Futbalista roka, ktorý ju stiahol s podielom okolo jedenástky.
V prime-time sa vďaka Tvoja tvár znie povedome oproti vlaňajšej veľkonočnej nedeli dvihla Markíza o menej než tri percentá, keď uhrala 29 %, viac ale rástla Joj, ktorá posilnila o takmer 4,5 % na celkových 22,5 %. Televízne noviny tento rok šli cez 29 %, Noviny Joj uhrali 26,5 %. Jednotka prvýkrát zo štvorice veľkonočných dní medziročne výrazne netratila (12 – 54), v prime-time dokonca dosiahla zhodu s predošlým rokom (7,4 %).