Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Trend spúšťa nový portál Gazduj.sk. Chce pomáhať v ťažkých časoch

Ekonomický portál TREND.sk expanduje do spotrebiteľského segmentu blízkeho jeho hlavnému zameraniu. Nový web Gazduj.sk sa zameriava na ochranu spotrebiteľa a praktické návody ako čokoľvek dá zohnať, kúpiť, vybaviť či vlastnoručne vyrobiť lacnejšie.

Gazduj.sk funguje od prvého februárového týždňa. Od TREND.sk je dizajnom výrazne odlíšený, zachoval si však dôležitú vlastnosť materského portálu – responzívnu optimalizáciu pre mobilné zariadenia. S responzívnym dizajnom prišiel TREND.sk v septembri 2013 ako prvý zo spravodajských portálov meraných v AIMmonitore.

Gazduj sa nešpecializuje na žiadnu tematickú oblasť. Jeho hlavné obsahové kategórie Financie, Nakupovanie, Bývanie, Auto, Komunikácia, Cestovanie, Kuchyňa, Voľný čas, Energie, Zdravie a krása, Stavba a Záhrada spája prinášanie rád a nápadov ako ušetriť použiteľných v každodennom živote.

Obsah Gazduj pripravuje samostatná mikro redakcia, no cieľom je postupne vytvoriť sieť pravidelných prispievateľov z radov vznikajúcej komunity „gazdov”. Používatelia majú k dispozícii nástroje na vytváranie profilov, sledovanie aktivity v komunite, písanie článkov, zakladanie diskusií, ankiet a na vzájomnú komunikáciu. Na aktívne zdieľanie nápadov ako ušetriť sú motivovaní čitateľskou súťažou.

Unikátny prvok Gazduj tvoria nástroje na prezentáciu „expertov”. Firmy a odborníci pôsobiaci v oblastiach zaujímavých pre návštevníkov Gazduj sa vďaka nim môžu nenásilnou formou zapájať do publikovania a diskusií v komunite a popri tom transparentne propagovať svoje produkty či služby.

TREND Holding investoval do vývoja Gazduj s cieľom rozšíriť svoje digitálne portfólio o spotrebiteľsky orientované médium. Je určené pre masové publikum, no zároveň sa hlási ku kvalitatívnym nárokom značky TREND, využívajúc kompetencie vydavateľstva v produkovaní užitočného obsahu s priamym dopadom na peňaženku čitateľa.

Čítať viac...
Nahor