Aktuality
Televízne noviny sa po dlhšom čase blížili k 40-tke! Joj sa v prime-time približuje Markíze
Nedeľa po dlhšom čase pripomenula Markíze vysoké výkony Televíznych novín z hlavnej sezóny, správy si vysoký výsledok zabezpečili aj bez silného nábehu. Oproti hlavnej sezóne sa však naďalej darí Joj približovať v prime-time televízii zo Záhorskej Bystrice.
Sobotný večer jednoznačne vyšiel Markíze. Komédiou Ženích na odstrel sa trafila do nálady divákov a získala vysoký podiel nad 29 %. Joj tiež ponúkla komédiu, film Keď si Chuck bral Larryho však televíziu sklamal slabým podielom len nad úrovňou 12 %. Markíza tak zaznamenala tento týždeň veľmi uspokojivý výsledok hneď s tromi filmami, keď uspela aj v pondelok a stredu.
Výkon Jojky nemalou mierou zastúpila Pluska, ktorá s veľkým úspechom odvysielala film Milionár z chatrče, keď získal podiel 9 %. Vysoko nad svojím priemerom skončila aj Doma s večerným filmom Emilie Richardsová: Návrat na Nový Zéland, s ktorým sa blížila k podielu 7 %. Dajto zas s každou časťou kriminálky NCIS zvyšoval jej podiel, keď začínal na takmer 4 % a s treťou časťou vyvrcholil pri 6 percentách.
V nedeľu bol už súboj večerných filmov Markízy a Joj vyrovnaný. Trhová dvojka opäť nedeľný prime-time film prerušila len jedným brejkom a aj vďaka tomu sa držala bok po boku s Markízou. Van Helsing dosiahol podiel nad 22 %, Da Vinciho kód na Markíze sa „utrhol“ až po skončení filmu Jojky a nakoniec skončil s podielom nad 25 %.
Piatková sledovanosť: Novinka Naj dedinka uspela, v 12+ sa stala lídrom trhu
Markíza v nedeľu zaznamenala vysoký podiel s Televíznymi novinami, ktorých podiel presiahol hranicu 38 %. Takto vysoký podiel od skončenia seriálu Chlapi neplačú je pre televíziu raritou. K vysokému výkonu hlavného spravodajstva pri tom nedopomohol ani nábehový film Flynn Carsen s podielom nad 17 %. S podobným podielom skončilo aj Nové bývanie. KRIMI sa však musel uspokojiť s podielom nad 21 %, Veľké Noviny už dosiahli spokojný podiel blížiaci sa k 28 percentám. Televízne noviny sa stali najsledovanejším programom dňa.
Z pohľadu celotýždenných výkonov delili Markízu a Joj v prime-time 4 percentá. Markíza stráca oproti jarnej sezóne slabšími výkonmi správ aj reality šou Extrémne premeny, Joj si podiely v hlavnom vysielacom čase okolo úrovne 20 % udržuje najmä vďaka posilnenej pozícii spravodajstva. Treťou najsledovanejšou stanicou bola minulý týždeň Jednotka, štvrtá Pluska si pred Domou vytvorila náskok takmer jedno percento.