Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Talent späť vo forme, ovládol celý týždeň! Tvoja tvár štartovala ako vlani, Horná Dolná najsilnejšia z Markízy

Horná Dolná si drží divákov, predstihla aj Susedov či Sestričky, ktoré zvykli ťahať za dlhší koniec.

Dôležitá časť roka v očiach televízií odštartovala. Markíza, Joj a rovnako Jednotka postupne začali s uvádzaním kľúčových jesenných formátov, ktoré si aspoň pri prvom týždni divákov viac či menej podelili.

Ešte vo štvrtok po silnej letnej kampani uspela Markíza so štartom jubilejnej desiatej série Hornej Dolnej. Šlo pre ňu síce o najslabší štart série seriálu, dokázala sa však dostať podľa Markízy na rating 9,2 %, čo predstavuje už jej aktuálny nadpriemer, zároveň si pripísala najsilnejší podiel roka 28,7 %. Predošlú sériu štartovala Markíza ešte na desiatich ratingoch, avšak následne padala častejšie pod deviatku. Horná Dolná sa takto na úvod sezóny dostala aj pred Susedov, na ktorých spravidla už nestačila, či Sestričky, ktoré vlani so Susedmi dosahovali podobne nadpriemerné výkony.

Pre Markízu sa Horná Dolná stala zároveň jej najsledovanejším programom týždňa v komerčnej cieľovke. Nižšie jej odštartovala aj v poradí piata séria ťažiskovej šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá sa podľa Markíza uviedla líderstvom a ratingom 8,6 % a podielom 27,5 %. Vlani štartovala na prakticky totožnom ratingu. Markíza si pomohla v úvode šou, keď prvý brejk presunula ešte pred samotný program a šou prerušila miesto päťkrát štyri razy. Opäť šou naťahovala až do noci, vrcholila skoro polhodinu pred polnocou. Celkovo Tvoja tvár znie povedome sledovalo 450-tisíc divákov.

Joj po slabom utorňajšom rozbehu, kedy si programy vykrádali divákov, už vyskočila so svojou ťažiskovou šou jesene Česko Slovensko má talent. S druhou časťou ôsmej série si polepšila o vyše dva a pol ratingu, keď podľa sociálnych sietí dosiahla rating 10,3 % s podielom 29,3 %. Stala sa tak s výrazným náskokom najsledovanejším programom týždňa v komerčnej cieľovke, celkovo si šou v sobotu pozrelo 516-tisíc divákov.

V piatok dominoval obrazovkám futbal, prvý polčas kvalifikácie na Majstrovstvá Európy v roku 2020, ktorý priniesol súboj Slovenska s veľkým súperom z Chorvátska, dosiahol rating 8,8 % pri podieli 26,7 %, výrazne do rebríčka celotýždennej sledovanosti prehovoril aj v celkovom publiku, kde si prvý polčas pozrelo až 541-tisíc divákov. Druhý polčas už padol v oboch cieľovkách o viac ako štvrtinu.

Aj v celkových číslach mala Joj najsledovanejší program týždňa, stali sa ním Noviny z nedele s 570-tisíc divákmi. Televízne noviny najsledovanejšie vydanie ponúkli v utorok, kedy ich sledovalo 512-tisíc divákov, ani vtedy ale nestačili na Noviny.

Čítať viac...
Nahor