Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Talent sa vrátil na svoje čísla, dorovnal top programy týždňa! Tvoja tvár rástla, Milujem Slovensko dosiaľ najslabšie

Piatkový večer opäť pre Farmu, Milujem Slovensko a Všetko, čo mám rád s poklesom tesne vedľa seba.

V piatok si svoje čísla udržala iba Farma. Ďalší Duel jej vyniesol rating pod 7 %, čo v podieli predstavovalo hodnotu pod 21 %. Milujem Slovensko padlo na dosiaľ najslabšie číslo ratingom 4,6 % a podielom pod 14 %. Hneď vedľa neho skončila šou Všetko, čo mám rád, ktorú malo sledovať 4,5 % divákov s podielom iba cez 13 %. V celkovom publiku bola tentokrát najvyššie taktiež Farma s vyše 375-tisíc divákmi, Všetko, čo mám rád si malo pozrieť 370-tisíc divákov. Milujem Slovensko ich malo pod 305-tisíc.

Sobotnú sledovanosť opäť ovládla šou Česko Slovensko má talent, ktorá po dvoch týždňoch s ratingovým poklesom stúpla späť na svoje čísla ratingom 9,6 % a podielom takmer 27 %. Celkovo ju videlo 520-tisíc divákov. Premiérový film Nebezpečná rýchlosť na Markíze prepadol podielom iba 14,5 %, Záhady tela šli pod 12 %, celkovo mali cez 300-tisíc divákov.

V nedeľu si po minulotýždňovom páde na jedny z najslabších čísel vôbec polepšila Tvoja tvár znie povedome, jej rating sa zastavil na 8,5 % s podielom cez 28 %. Joj neuspela premiérová komédia Šéfka, ktorá jej priniesla podiel iba cez 15 %. Tvoja tvár mala spolu cez 445-tisíc divákov.

Z podvečera vystrelili piatkoví Oteckovia až pod 40 %, Súdna sieň si naopak pohoršila iba na takmer sedem percent. Sobotná Smotánka drží čísla, uhrala 23,5 %, Ant Man na Joj sa blížil ku 13,5 %. Nedeľný podvečer bol vyrovnaný, Susedia šli na 21 %, Nové bývanie podliezlo 22 %.

Medzi spravodajstvami bola Markíza najsilnejšia v piatok, keď jej Televízne noviny podliezli 31 % a celkovo si ich vybralo okolo pol milióna divákov, Joj zas najlepšie zahrali nedeľné Noviny, ktoré viedli vo svojom čase pri podieli takmer 26,5 %. Tieto Noviny sa zároveň stali najsledovanejším programom víkendu v univerzálnom publiku s vyše 640-tisíc divákmi. V komerčnej cieľovke na čelo trojice dní vyskočilo Česko Slovensko má talent.

Čítať viac...
Nahor