Aktuality
Svadby na Jojke vystrelili so šokujúcim príbehom! Predbehli štart 3. série Ruže pre nevestu
Súboj romantík prvý týždeň vyhrala Joj.
Uplynulý týždeň sa už v televíznom vysielaní objavili dva kontroverzné romantické reality programy.
Kým na Markíze sa začala tretia sezóna formátu Bachelor pod názvom Ruža pre nevestu, Joj pokračovala s vysielaním vlastnej novinky, ktorá po prvý raz výraznejšie zaujala.
Zvýšenú pozornosť pútala sobotná reality šou Joj Vezmeš si ma? vďaka príbehu 48-ročnej Lindy, ktorá žiadala o ruku svojho 29-ročného priateľa Andyho.
Celý diel sa od prvých minút niesol v rozpačitom duchu.
Linda už v úvode prekvapila vekovým rozdielom medzi partnermi, ktorý už však dnes nebýva ničím výnimočným. Väčším prekvapením však bolo postupné odkrývanie partnerských nezhôd. Linda už od začiatku naznačovala, že svadbou chce pozatvárať všetky otvorené „zadné vrátka“, z ktorých sa neskôr vykľula partnerova nevera. Tá trvala jeden rok.
Chrbtom sa jej otočila matka aj svedkyňa
Zmiešané pocity umocnilo správanie rodiny a Lindiných najbližších.
Aj keď spočiatku ju podporila jej údajne najlepšia kamarátka Dominika, ktorá ochotne prikývla stať sa jej svedkyňou na svadbe, v priebehu nakrúcania sa zo svadobných príprav vytratila.
Podľa produkcie malo byť dôvodom, že si za účinkovanie začala pýtať honorár.
V súkromnej komunikácii s nevestou ako jeden z dôvodov uviedla, že z príprav nemá dobrý pocit a môžu sa o ďalšom pôsobení porozprávať, ak budú splnené určité podmienky.
Lindu nepodporila ani ďalšia kamarátka, ktorá jej ani nechcela dvíhať telefón.
Najväčšia rana ale prišla od vlastnej matky.
Tá po telefóne odmietla prísť Linde na svadbu, ako aj pomôcť jej s výberom šiat. Ako dôvod uviedla, že nebude odchádzať z Trnavy, kde bývala. Odkázala iba, že v rámci oblečenia si vystačí i s kostýmom a svadbu si môže pozrieť z videa.
Nevesta našla väčšiu podporu u Andyho rodiny, najmä u jeho starých rodičov. Napriek tomu, že aj babka medzi riadkami utrúsila, že nejde o idylickú dvojicu, Lindu do rodiny prijala. Napokon sa svadby zúčastnila aj Andyho matka Karolína, aj keď z nápadu nebola zjavne nadšená.
Linda aj cez sériu prekážok vo svadobných prípravách vytrvala.
Tvorcovia programu sa pritom neraz museli vysporiadať s jej bizarnými nápadmi – chýbajúcich hostí na svadbe chcela napríklad dopĺňať nahnaním spolužiakov dieťaťa jednej z jej kamarátok. Takto chcela na svadbu dostať mladšie ročníky, bližšie veku jej o 19 rokov mladšieho partnera.
Najsledovanejšie žiadanie o ruku
Joj tento príbeh priniesol zatiaľ najsledovanejšiu epizódu Vezmeš si ma?.
Kým doteraz sa šou hýbala v širšom okolí 4 ratingov, túto sobotu sa Vezmeš si ma? v obchodnej cieľovke vyšvihlo z vlažných priemerov na rating 5,2 % s podielom na trhu 17,7 %. Celkovo si program pozrelo takmer 290-tisíc divákov.
Na poli kontroverzných romantických reality šou takto Vezmeš si ma zaujalo viac divákov ako štart markízáckej zoznamky.
Tá v piatkovom prime-time spustila 3. sériu reality šou Ruža pre nevestu, ktorá na pomery Markízy dosiahla podpriemerný výkon ratingom 4,6 % a podielom na trhu 18,2 % v obchodnej cieľovke. Celkovo si úvodný diel pozrelo cez 240-tisíc divákov.
Markíze však podobná sledovanosť v minulosti stačila na potvrdenie realizácie ďalšej série šou.
Úspech jej totižto prináša najmä prostredníctvom bohatých výstupov v bulvárnych médiách, sociálnych sieťach a sledovanosti na platenej platforme Voyo.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy televízií, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram Vysvetlivky k uvádzaniu televíznej sledovanosti Obchodná (komerčná) cieľovka, mladí diváci - obchodná cieľová skupina divákov vo veku 14-56 (od roku 2025). V roku 2024 bola uvádzaná vo veku 13-55 rokov, do roku 2023 vo veku 12-54 rokov. Spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; Univerzálna cieľovka (celkové publikum) - všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %. Poznámka: Od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná oneskorená sledovanosť, od januára 2017 "hostia". Od januára 2024 došlo k zmene obchodnej cieľovej skupiny.
