Aktuality
Susedia v pondelok šokovaní, spadli na úroveň Hornej Dolnej! Opäť pridali druhý brejk, kleslo aj Inkognito
Susedia stratili napriek konkurencii menej výrazného hokejového zápasu na Dvojke.
Doterajší najsledovanejší program roka zažil ďalší veľký pád. Kým tie prvé prišli ešte v začiatkoch návratu Susedov na obrazovku, keď po extrémne vysokom štarte na úrovni výkonnosti z ich najlepších čias spadli postupne o takmer polovicu, teraz druhý týždeň po sebe začínajú strácať oproti priemerom, na ktorých sa časom usadili. Po minulom týždni opäť zaznamenali nové minimum, no tentoraz sa prvýkrát prepadli pod úroveň desiatich ratingov, a to výrazne, keď si malo Susedov zapnúť 8,4 % divákov s podielom 26,6 %. Susedia tak s ostatnou časťou dosiahli výkon, aké v tejto sérii uhráva Horná Dolná. Tá na tieto čísla spadla až po tri a pol roku vysielania. Susedom tento týždeň ubralo aj pridanie druhého brejku, tradične bežia s jedným. Markíze pridanie reklamnej prestávky umožnila o niečo dlhšia minutáž ostatnej časti. Dosiaľ dva brejky v Susedoch nasadila iba raz, paradoxne vtedy oproti týždňu pred tým stúpla.
Zaujímavosťou je, že napriek prepadu Susedov ostala Kuchyňa nehybná, opäť si ju pozrelo vyše 7 % divákov, podiel šiel pod 23 %. Kredenc bol znovu podpriemerný s vyše 18 %. Joj kleslo Inkognito s ratingom pod 6 % a podielom pod 18 %, nasledujúca komédia Bláznivá dovolenka jej vyniesla podiel 18,5 %. Susedov si celkovo malo pozrieť cez 430-tisíc divákov, vzdialili sa tak aj polmiliónovej hranici, ku ktorej klesli pred týždňom, Inkognito sledovalo 420-tisíc divákov.
Komerčným televíziám bral niečo večerný zápas MS v hokeji Švédska s Francúzskom, v konkurencii Susedov ešte nebol tak vysoko, rástol až v druhej polovici s priemernými podielmi 6, nad 8 a pod 11 %. Jednotka s filmom Bež, chlapče, bež dosiahla 8,5 % v komerčnej cieľovke a 11 % vo svojom univerzálnom publiku.
Nikdy ťa neopustím na Doma sa hýbalo medzi 5 – 6 %, Plus vyskočili Profesionáli s podielom pod 7 %, film 3 dni na zabitie uhral priemer s pod 4 %. Wau s kriminálkami šla nad 3, na takmer trojku a pod 6 %, Tichý nepriateľ na Dajto uhral len vyše 2 %.
Podvečer Oteckovia vystrelili na vysokých vyše 42 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja prepadla len s vyše deviatimi percentami. Televízne noviny sa dostali na 27 %, Noviny cez 20 %. Celkovo vyhrali s pod 390-tisíc divákmi, TN-ky ich mali vyše 370-tisíc. Najsledovanejším programom dňa sa v komerčnej cieľovke stali napriek pádu Susedia, ktorých nasledovali Oteckovia, v celkovom publiku vyhralo deň Najlepšie počasie pred Susedmi.