Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Susedia s reprízou prvej tohtoročnej časti na úrovni Hornej Dolnej, Inkognito sa dotiahlo! Víkend si televízie rozdelili

Siedme nebo ďalšiu nedeľu kleslo, Markíza so sobotným filmom už bez silného Talentu neprepadla.

Sobota bola celú jeseň vôbec najslabším dňom Markízy, keď sa jej vôbec nedarilo v konkurencii Česko Slovensko má talent ani s premiérovými snímkami. Sobota bola pritom jediným dňom, keď Markíza filmové premiéry túto sezónu vysielala, ani to jej však k úspechu nepomohlo. Viackrát televízia prepadla, situáciu zvrátila až po vyvrcholení talentovej šou. S premiérou Monster Truck vyskočila zatiaľ najvyššie ratingom 8,5 % a podielom cez 23 %. Joj vôbec neuspel strihák z tohtoročného Česko Slovensko má talent, prepadla podielom len takmer 11,5 %.

V nedeľu bola opäť lídrom relácia V siedmom nebi, druhý týždeň po sebe však klesla o približne rating, čo jej teraz vynieslo 9 % s podielom pod 25 %. Markíza s filmom Útok na Biely dom uhrala 5 ratingov s podielom 17,5 %. Celkovo Siedme nebo videlo 645-tisíc divákov, čím predbehlo aj večerné spravodajstvá, Noviny malo vidieť takmer 640-tisíc divákov, Televízne noviny cez 560-tisíc divákov.

Markíza ešte tento pondelok predĺžila vysielanie Susedov, aj keď už len s reprízou. Zopakovala pilotný diel novej generácie Susedov, ktorý vysielala na začiatku tohto roka 1. januára, podarilo sa jej uspieť ratingom okolo 8 % a podielom cez 23 %. Porástlo už však Inkognito, ktoré sa ťahalo k 8 % s podielom pod 23 %. Následný film Markízy Posledné Vianoce uhral share okolo 21 %, reprízové Inkognito sa dostalo na 19,5 %.

V piatok vyvrcholili podvečer s druhou sériou Oteckovia, ktorí sa lúčili dorovnaním tohtosezónneho rekordného podielu na trhu 41,7 %. Celkovo ich videlo 10 % divákov. Markíza však mohla byť spokojná na prvý raz aj s ich náhradou, keď Rodinné prípady tento pondelok napriek repríze dosiahli share až cez 28 %. Joj si vôbec nepolepšila so Súdnou sieňou, ktorá prepadla podielom okolo deviatky. Televízne noviny sa mali dostať na 27,5 %, Noviny pod 22 %. Celkovo si správy Joj pozrelo cez 560-tisíc divákov, tie na Markíze zas cez 530-tisíc divákov.

Čítať viac...
Nahor