Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Susedia, Horná Dolná či Inkognito z večera najvyššie, pred The Voice aj Nové bývanie! Týždeň znovu ovládli Noviny

Susedom sa podarilo udržať nárast z Veľkonočného pondelka, stredajšia Chart Show na čísla Dvaja na jedného nenadviazala, vrátila sa však na tie svoje.

Uplynulý týždeň sa z najväčšej pozornosti v komerčnej cieľovke večer tešili komediálne seriály Markízy. Pondelňajší Susedia tentokrát nezopakovali trend strmých skokov a pádov a napodobnili výkon spred týždňa, keď počas Veľkonočného pondelka posilnili. Ratingovo sa tentokrát dostali na 9,7 %, čo podielovo znamenalo výkon 27,4 %. Markíza informovala, že šlo o tretí najvyšší rating a druhý najlepší podiel počas tejto jarnej sezóny pre seriál. Darilo sa aj štvrtkovej Hornej Dolnej, ktorá dosiahla rating 9 % s podielom takmer 26 %. Ťahákom sú naďalej Oteckovia, ktorí sa mali hýbať medzi 35 – 39 %, jediný pád zaznamenali počas sviatočnej stredy, keď šli hlbšie pod tridsiatku.

V spomínanú stredu sa na Markízu vrátila Chart Show, ktorá počas hlavnej časti sezóny ustúpila šou Dvaja na jedného. K jej výkonom sa Chart Show pri svojom návrate nedotiahla, sledovalo ju podľa televízie 8,2 % divákov s podielom 24 %. Animák Trollovia na Joj mal uhrať podiel 16,9 %, ako sme už informovali, finálový prenos Najväčšieho Slováka v komerčnej cieľovke zaznamenal polovičný podiel ako v tej univerzálnej, na ktorú však RTVS cieli, tam dosiahol prenos share 13,8 %.

Najviac divákov si však mimo spravodajstiev uplynulý týždeň pozrelo pondelňajšie Inkognito, ktoré si podľa televízie pozrelo 507-tisíc divákov. Ratingovo v komerčnej cieľovke mala ísť relácia pod 8 % s podielom takmer 22 %. Susedov si spolu pozrelo 461-tisíc divákov, Chart Show 383-tisíc. Finále Najväčšieho Slováka sledovalo 270-tisíc divákov, Hornú Dolnú 385-tisíc divákov.

Z víkendu sa najvyššie večer mala dostať sobotňajšia komédia Markízy Popoluška zo supermarketu s ratingom okolo osmičky. Zároveň v nedeľu vyskočilo podvečerné Nové bývanie dizajn, ktoré si podľa Stratégií pripísalo rating 7,8 % s podielom 22,4 %. Výraznejšie tak predbehlo aj ťažiskovú šou Markízy The Voice Česko Slovensko, ktorá bežala posledný raz v nedeľu. Uzavrela zostrihové diely a od budúceho týždňa štartuje trojicu živých prenosov, ktoré už odvysiela v sobotu. Minulý týždeň The Voice získal rating 6,9 % s podielom 18,5 %, podielovo ho predbehol večerný film Joj Most špiónov s podielom 20,1 %. Film bežal o hodinu dlhšie, ratingovo podľa portálu uhral 6,3 %.

Celotýždenným víťazom sa stali nedeľné Noviny Joj, ktoré v celkovom publiku výrazne odskočili s celkovo 714-tisíc divákmi. Vyhrali aj v komerčnej cieľovke s ratingom 11,1 %, so zanedbateľnou stratou však túto métu dosiahli v rovnaký deň aj Televízne noviny. Celkovo ich ale sledovalo o vyše 100-tisíc divákov menej.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook

 

Čítať viac...
Nahor