Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Superstar už promuje aj Nova: Jej kampaň je úplne iná!

Markíza a Nova upútavajú na spevácku šou po svojom.

Po našom lídrovi spustila kampaň na federálnu česko-slovenskú Superstar aj susedná Nova. Tá začala s promom o čosi neskôr a, zdá sa, že televízie zvolili celkovo odlišné stratégie. Nova totiž prichádza s úplne odlišným konceptom, v ktorom o superhrdinských porotcoch nie je ani zmienka.

Český líder stavia pre túto chvíľu na tradičnejšiu podobu proma pre spevácku šou. Kampaň je postavená na potenciálnych budúcich hviezdach, ktoré čaká buď spevácka kariéra alebo jedno zo všednejších povolaní. „Rastie pre biznis alebo pre šoubiznis?“ znie v jednom spote. Teasre nesú spoločný záverečný claim: „Sledujte jeho/jej cestu.“

Markíza aj Nova tak vyrobili vlastné kampane pre Superstar. Naša jednotka to tentokrát skúsila výpravnejšie a pripravila štylizované spoty s porotcami, ktorí sa zmenili na Superhrdinov. Otázne je, či tento koncept časom prijme aj Nova alebo na ňom bude stavať iba Markíza. V tom prípade by na ich hrdinské podoby len sťažka mohli tvorcovia odkazovať priamo vo vysielaní šou, nakoľko väčšina českých divákov by netušila, o čom ide.

Zaujímavosťou je, že obe televízie využívajú aj odlišné spracovanie loga Superstar. Nova ho posadila do vlastnej grafiky, v ktorej intenzívne pracuje s identovou živou špirálou. Neumiestnila ho pri tom do charakteristického oválu, ktorého podoba nabrala v priebehu rokov 3D rozmer, odlišne je taktiež spracovaný samotný text. Markíza využíva tú grafiku, ktorú televízie zaviedli v roku 2013 v rámci novej éry šou. Porovnanie práce s logami nájdete na konci článku.

Teasre k Superstar 2015 – TV Nova

Jeden z trojice aktuálnych teasrov k Superstar 2015 – TV Markíza (všetky v tomto článku)

Logo Superstar v kampani Novy
logo superstar nova kampan

Logo Superstar v kampani Markízy
logo superstar markiza kampan

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor