Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Štvornohí hrdinovia bodujú, ďalšia psia premiéra Joj na vrchole týždňa! Markíza v prime-time opäť ďaleko

Markíza druhý týždeň po sebe výrazne spadla v prime-time, Joj ju predbehla o niekoľko bodov.

PIATOK: Všetko, čo mám rád potvrdilo úspech, šou top programom piatka! Markíze zmena nepomohla

SOBOTA: Aj táto sobota pre komerčné televízie vlažná. Oproti minulotýždňovému pádu si však polepšili, keď Vo štvorici po opici 3 na Markíze podliezlo 18 %, Captain America: Zimný vojak na Joj uhral okolo 15 %. Vysoko sa opäť dostala Jednotka so Záhadami tela, ktoré podliezli až 16 % v komerčnej cieľovke, Neskoro večer sa dostalo cez 12 %. Princezná sŕdc na Doma atakovala 7 %, Dievča z lepšej spoločnosti na Plus s rovnakým ratingom podliezlo sedem percent. Knight Rider na Dajto sa hýbal okolo troch percent, Inkognito na Wau pod 3 a 4 %.

Na Dvojke sa cez víkend rozbehlo Tour de France, ktoré od prvej časovky lákalo divákov, v priemere prenos trvajúci do začiatku večerných spravodajstiev uhral 13 %. Smotánka podvečer atakovala 17 %, Uhádni môj vek uhralo 11 %. Naši prepadli okolo deviatky. Televízne noviny získali 23 %, ratingovo o pár desatín vyhrali, Noviny sa hýbali pod 21 %.

NEDEĽA: V nedeľu sa do vysokého vedenia dostala Joj. Opäť sa jej darilo s premiérou, ktorej hlavným hrdinom bol pes, keď snímku Hrdina Max malo sledovať 9,1 % divákov s podielom 27,6 %. Tematická premiéra Markízy o kontroverznou cyklistickom hrdinovi Tour de France, Lanceovi Armstrongovi, Pád legendy nezafungovala, sledovalo ju pod 6 % divákov s podielom cez 16 %.

Z menších bola najvyššie Plus, Honba na čarodejnice jej vyniesla o málo nad 7 %. Silná bola aj Dvojka s Pohárom konfederácií a podielmi po polčasoch 6,5 a vyše 7 %. Žandár zo Saint Tropez na Dajto podliezol 5 %, CSI New York na Wau uhralo pod a nad 2 %.

Nové bývanie podvečer získalo 19,5 %, Horná Dolná 18,5 %. Televízne noviny sa dostali na 24,5 %, Noviny s vyše pol ratingovým náskokom tesne prekročili 25 %. Na celkovom publiku vyhrali o približne 90-tisíc divákov, najvyššie za celý deň sa dostalo Najlepšie počasie. V komerčnej cieľovke na vrchol celého týždňa vyskočila premiéra Hrdina Max.

Druhý týždeň výrazne stratila Markíza, ktorá sa celodenne aj v prime-time prepadla na hodnoty okolo 17,5 %. Kým celodenne udržala líderstvo, v hlavnom vysielacom čase ju opäť predbehla Joj, tentokrát bez dvoch desatín o tri podielové body.

Čítať viac...
Nahor