Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Studenková otvorene o pomeroch na natáčaní Búrlivého vína: Ostrá kritika priamo na obraze Markízy!

Herečka si mimo iného posťažovala aj na extrémne tempo, v akom sa seriál natáča.

Dávajú im poriadne zabrať. Tvorcovia Búrlivého vína majú čo robiť, aby stihli natáčať nové diely seriálu podľa požiadaviek televízie, čo sa odráža na podmienkach, v akých musia herci pracovať.

O tom, ako to na natáčaní seriálu vyzerá, sa priamo na obrazovke Markízy rozhovorila herečka Zdena Studenková. Tá si v utorňajšom Teleráne posťažovala na natáčanie v skorých ranných hodinách, množstvo obrazov aj prílišné preskakovanie medzi dielmi počas jedného natáčania. Ja som mala minulý týždeň dvakrát nástupy 4:40, čo znamená, že musím vstávať 3:40 a potom, keď človek točí a ešte má večer predstavenie, tak o pol jedenástej človek nevie, ako sa volá,“ rozhovorila sa o tom, že ani herci si častokrát nemôžu dovoliť vyspávanie do obeda.

Natáčanie Búrlivého vína v skorých ranných hodinách spôsobujú záväzky hercov, ktoré nie je možné skĺbiť a tak sú tvorcovia nútení plánovať výrobu na skoré ráno. Je to tak, bohužiaľ. Nemôžeme s tým nič spraviť,“ sťažuje si herečka. Zároveň musia herci absolvovať dlhý natáčací deň, aby stihli natočiť predpísaný počet obrazov. Markíza má podľa zákulisných informácií problémy so stíhaním natáčania Búrlivého vína už dlhšie, čo sa pretavuje do extrémnych podmienok pre hercov. „Denne sa nanormuje nejakých 20 dielov a niekedy musíme ísť aj takto, aby sa tá norma splnila,“ pokračuje Studenková.

Náročné a najmä dlhé natáčanie hercom komplikuje aj chronológia obrazov. Točí sa na preskáčku. Točíme podľa prostredí a ľudí, ktorí sa vedia dať dokopy. Takže začnem obrazom z 57. dielu a potom pokračuje obrazom zo 42. dielu a takto na preskáčku po priestoroch, nemá to tú kontinuitu, ako by to bolo fajn, keby to bolo trošku vedené aj tou psychológiou postavy. Potom si musíme matne spomínať, čo sa udialo v ktorom obraze, čo tomu predchádzalo, kde sme asi skončili. Pretože niekedy to má veľmi presnú náväznosť,“ hovorí herečka. Takýto postup je však pri natáčaní seriálov bežný. Práve vďaka tomu, ako aj moderátori Telerána spomenuli, vznikajú nelogické náväznosti medzi obrazmi priamo v seriáli.

Čítať viac...
Nahor