Aktuality
Stredajšia sledovanosť: Markíza popri hokeji zatiaľ najhlbšie, bola až štvorkou na trhu!
Publikované
Ďalšia prehra Slovenska na hokejovom šampionáte potvrdila pokles hokejovej sledovanosti. Zápas s Nemeckom sa hýbal okolo úrovne predchádzajúceho večerného duelu s Dánmi, v komerčnej cieľovke dosiahol podiely pod 43, 47,5 a vyše 54 %. Najsledovanejšia bola napriek dlhej pauze pre problémy s ľadom druhá tretina, v ratingu dosiahla úroveň 18,7 %.
Markíze a Joj sa v stredu darilo z večerných stretov s hokejom najmenej. Chart Show šla len nad hlboko podpriemerných 8 %, snímka Magic Mike: Bez nohavíc na Joj atakovala 10 %. Okrem hokeja televíziám konkurovala aj Liga majstrov na Dvojke, uhrala podiely pod 9 a 10 %.