Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: TV JOJ

Sledovanosť

Šťastná rybka odštartovala v čele, Markíza ju doťahovala! Na love a Bez servítky sa priblížili

Joj v utorňajšom prime-time odštartovala počas letnej prestávky Nemocnice nový seriál, uviedol sa na úrovni, akú počas vysielania dosahovali seriály Svätý Max alebo Hranica.

Netradične rušno je pred letnými prázdninami na slovenských obrazovkách, kde televízie uprostred mimosezónneho obdobia štartujú viacero nových či premiérových programov.

Po pondelňajšom nástupe dôležitej podvečernej novinky Markízy Na love odštartovala Joj v utorok prime-time novinku Šťastná rybka, s ktorou pokračuje v premiérovom seriálovom slote s vlastnou tvorbou aj počas prázdninovej prestávky jej najsledovanejšieho seriálu Nemocnica.

Šťastná rybka so štartom tento utorok dosiahla priemerný výkon, keď sa uviedla na ratingu 5,1 % s podielom 17,8 % v komerčnej cieľovke. Celkovo prvý diel nového seriálu sledovalo priemerne 351-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Šťastná rybka takto s prvou časťou dosiahla v celkovom publiku sledovanosť, okolo ktorej sa pravidelne hýbe seriál Hranica. Podobne je tomu ratingovo aj v komerčnej cieľovke, podielovo seriálová novinka uhrala úroveň, na akej sa spravidla hýbal túto jar seriál Svätý Max.

Markíza v utorky aj v letnom období bude pokračovať s vysielaním premiér českých vydaní Utajeného šéfa.

Prvýkrát mimo konkurencie Nemocnice a proti Šťastnej rybke bola reality šou seriálovej novinke v komerčnej cieľovke na dostrel, Utajený šéf uhral rating 4,4 % s podielom 16,2 %. V celkovom publiku už bol rozdiel výraznejší, Utajeného šéfa sledovalo 236-tisíc divákov.

V utorok významnejšie klesol počet divákov pri obrazovke, čo ovplyvnilo aj vývoj podvečernej sledovanosti.

O 18. hodine oproti pondelňajšiemu štartu klesla sledovanosť novinke Markízy Na love, keď v utorok uhrala rating 2,7 %, v podiele na trhu však stúpla na 15,9 %.

Zároveň sa nezopakoval výrazný rozdiel medzi Markízou a Joj, keď spolu s úbytkom divákov pred obrazovkou Bez servítky kleslo na rating 3,1 % s podielom 18,9 %. Celkovo bola kuchárska reality šou naďalej v markantnom vedení s 275-tisíc divákmi, Na love sledovalo 163-tisíc divákov.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

 

Čítať viac...
Nahor