Aktuality
Štart MasterChefa je v nedohľadne! Kde nastal problém?
Okolo MasterChefa zavládlo ticho, napriek očakávaniam sa šou na štart nechystá.
Vôbec prvým známym z veľkých projektov Markízy pre jar 2016 sa vďaka portálu Mediaboom.sk stala kuchárska šou MasterChef. Tá vo svojej druhej sérii ponúkne už čisto slovenskú verziu, podobne ako to minulú jeseň urobila Nova. Napriek tomu, že nástup MasterChefa na obraze nášho lídra už mnohí očakávali, do štruktúry sa nechystá.
Televízia podľa našich informácií v plánoch pre klientov neavizuje šou MasterChef na celý marec. Či so šou príde následne, je otázne. Podľa viacerých zdrojov z prostredia Markízy sa totiž výroba „výpravnej šou“, ako MasterChefa označila sama televízia, skomplikovala.
Je tak možné, že Markíza program jednoducho odložila. Už samotná výroba šou nemala podľa viacerých televíznych zdrojov prebiehať jednoducho, pomaly sa majú vyvíjať aj následné práce s prípravou šou do vysielania.
Po angažovaní Martina „Pyca“ Rauscha do Tvoja tvár znie povedome je ale zároveň možné, že s odkladom MasterChefa rátala už skôr. Moderátor bude totiž súčasťou aj kuchárskej šou a takto by sa objavoval v dvoch projektoch súčasne. Nedeľná celebritná šou vyvrcholí v prvej polovici mája.
Kuchársky formát vo svojej prvej sérii na jeseň 2012 na Slovensku nevalcoval. Podľa Stratégií odštartoval Masterchef na podieli 29,8 %, vyvrcholil s podielom 27,3 %. Vo svojom priebehu sa však šou prepadávala aj do hlbších vôd. Na Nove dopadla kuchárska šou v roku 2012 neslávne, jej výkony sa pohybovali len okolo 15 – 18 % v univerzálnej cieľovke. S druhou už čisto českou verziou si na jeseň 2015 Nova značne polepšila. V sa 15+ dokázala hýbať okolo alebo aj vyššie nad 20 %, v komerčnej cieľovke sa po úvodných častiach zastabilizovala okolo 27 – 28 %, vedela vyskočiť aj nad tridsať.