Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Srdce pre deti s 10. ročníkom neuspelo, rovnako však vybuchla Markíza! Televízie dohnala Plus

V nedeľu diváci emócie neodmietli, v charitatívnom sobotnom večeri ich na nich bolo až priveľa.

Charitatívny projekt Srdce pre deti oslavuje 10. výročie, pričom po ročnej pauze sa vrátilo späť na televízne obrazovky. Naživo vysielaný prenos však už tento rok neuspel, keď uhral rating 4,5 % pri slabom podieli 13,7 %. Celkovo ho sledovalo vyše 300-tisíc divákov. Oproti poslednému galavečeru z roku 2014 vysielanému zo štúdia Siedmeho neba však výrazne nestratilo, to vtedy sledovalo celkovo 327-tisíc divákov, v 12 – 54 rating dosiahol 5,4 % a podiel 19,6 %.

Napriek voľnej konkurencii zažila neúspech aj Markíza. Jej premiéra Lego príbeh tvrdo prepadla s rovnakým podielom 13,7 % a Markíza sa tak druhý deň po sebe prepadla do hlbokých podpriemerov. V piatok ju zradila Horná Dolná. Obe hlavné komerčné stanice dohnala Plus, ktorá s Milionárom z chatrče vyskočila až pod 12 %. Dokonalé Vianoce na Doma tesne prekročili 7 %, Tridsať prípadov majora Zemana dvakrát podliezlo 6 %, X Factor na Wau stráca, atakoval 2 a 3 %.

Podvečer jasne dominovala Markíza, Smotánka sa dostala až pod 27 %, dopomohol jej silný Shrek 2, ktorý jej doprial silný nábeh s podielom pod 26 %. Joj Naši prepadli, uhrali len 10 %. Rozdiel bolo cítiť aj v spravodajskej časti večera, Markíza jedinýkrát v týždni dokázala vyhrať s Televíznymi novinami, zato však atakovala 30 %, Noviny spadli pod 23 %.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor