Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Spravodajská TA3 už v sobotu s veľkými zmenami! Pozrite si nové logo a staničnú grafiku

Zdieľať

Jediná spravodajská televízia oslávi 20 rokov vysielania na Slovensku balíkom zmien.

Predčasným mimoriadnym vysielaním v deň útoku na “dvojičky” 11. septembra 2001 odštartovala prvé vysielanie spravodajská televízia TA3, ktorá v tom čase len vrcholila prípravy na oficiálny štart vysielania.

Televízia sa prakticky len prepla z testovacieho režimu do živého vysielania, v ktorom sprostredkovala aktuálne zábery z jednej z najtragickejších a najpamätnejších udalostí novodobej histórie.

Spravodajská televízia, mnohokrát spochybňovaná pre svoje vlastnícke pozadie, politické vplyvy či náklonnosť k niektorým politickým stranám, a to najmä v období pred voľbami, svoje vysielanie oficiálne odštartovala až 23. septembra 2001. Narodeniny však už pravidelne oslavuje v pamätný deň.

Tento rok pritom TA3 pri príležitosti osláv okrúhleho 20. výročia práve 11. septembra predstaví balík zmien, ktoré majú priniesť nový vietor do jej vysielania.

Televízia už spustila nadlinkovú kampaň “Viete, že vieme”, za ktorou stojí agentúra Work&Hugs, s podtitulom “Najdôveryhodnejšie spravodajstvo”. Odvoláva sa na najnovšie výsledky každoročného prieskumu o stave digitálnych médií vo svete aj na Slovensku Digital News Report. Stoja za ním Reuters Institute a Univerzita v Oxforde.

Pre porovnanie, pravidelný štvrťročný národný prieskum MML–TGI agentúry Median SK od minulého roka najobjektívnejšie spravodajstvo meria RTVS, TA3 v ňom posledné merania spravidla súperí o druhú či tretiu priečku s komerčnými stanicami Markíza a Joj.

V rámci 20. výročia spravodajská TA3 zmení svoje notoricky známe logo, ktorému dopraje výrazný refresh. Zbaví ho ohraničenia a pozadia, pričom sa v názve vyhrá s proporciami písmen voči číslu v názve stanice. Názov stanice pôvodne vychádza z typickej dominanty Slovenska – Tatry, ktoré je spracované do kombinácie TA3.

Pôvodné vs. nové logo TA3

Súčasťou zmien bude aj prechod na nepretržité 24-hodinové vysielanie so spustením ranného vysielania Raňajky od pondelka 13. septembra. Jeho moderátorom sa stane známy Alexander Štefuca.

Televízia spoločne s novým logom predstaví aj redizajn celého vysielania s novou staničnou grafikou, ktorú pripravila spoločnosť Oreo s tímom Tomáša Hudáka.

Nový vizuál TA3 aj s novou vysielacou grafikou

Printová kampaň TA3 k 20. výročiu

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor