Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Šou Domov, sladký domov odštartovala! Na prvý raz uhrala priemer Jednotky, dokázala zaujať?

Šou televízia prepájala s tvorcami jej najsilnejšej značky Milujem Slovensko, na sledovanosti sa to neodrazilo.

Jednotka RTVS vo štvrtok uviedla novú zábavnú šou s Michalom Hudákom Domov, sladký domov. Aj keď sa televízia snažila upozorňovať, že ide o novinku od tvorcov Milujem Slovensko, odlišný charakter programu zodpovedal aj výkonu relácie, ktorá na prvý raz uhrala priemer stanice s podielmi 8,1 a 9,3 % (12 – 54 / 12+). Celkovo ju sledovalo 193-tisíc divákov.

Šou z dielne produkčnej spoločnosti goodtv sa neuviedla zle. Relácii výrazne pri štarte pomohlo obsadenie osobností, keď boli hosťami Adela Banášová s Petrom Modrovským a Jozef Vajda s Marošom Kramárom, ktorí prispeli k dobrej zábave a tempu novinky. Súťaž predstavila niekoľko neopozeraných prvkov, ako napríklad záverečnú disciplínu s vysávačom, zároveň sčasti dovolila divákom nahliadnuť do zákulisia osobností, napríklad pri prehratí vŕzgavého zvuku otvárajúcej sa chladničky Banášovej.

Hudák sa v priebehu večera v úlohe moderátora novinky usadil. Narozdiel od jeho posledného moderátorského účinkovania v Súboji národov už netlačil na pílu a prispel k dobrému dojmu z novinky.

Problémom relácie môže byť jej nasadenie, svojím charakterom sa totiž hodí skôr na neskorší večer, ideálne k desiatej hodine. So šou sa však rozhodla RTVS budovať nový zábavný slot o 20:20. V prípade udržania minimálne nateraz nastavenej úrovne však môže relácia lákať divákov, viac než v Milujem Slovensko bude ale rozhodovať výber hostí.

Čítať viac...
Nahor