Aktuality
Šok pre Markízu aj Joj: Bez servítky prepadák ako Majster pekár, návrat Súdnej siene zmarila konkurencia!
Obe televízie zažili včera nepríjemné prekvapenia.
Stálice v programoch hlavných komerčných staníc v pondelok zlyhali. Markíza sa pre túto jar rozhodla zachraňovať čas o 18-tej špeciálnymi sériami kuchárskej šou Bez servítky, ktoré však, ako sme už informovali, vznikajú narýchlo a premieta sa to najmä do zloženia osobností.
Snahy televízie o zlepšenie pozície v accesse oproti minuloročnej jeseni tak dopadajú presne opačne, keď sa relácia prepadáva až za výkony Rodinných či Susedských prípadov.
Kam sa Bez servítky opäť priblížilo, je výkon najväčšieho prepadáku lídra minulej jesene – pekárskej šou Majster pekár. Nová séria s hudobníkmi odštartovala na katastrofálnom výkone, keď Markízu v kľúčovom čase o 18:00 zatlačila k blízkosti 11 % podielu. Od druhej časti Majstra pekára, po ktorej televízia šou operatívne vyhodila z accessu, Bez servítky delil jeden podielový bod. Bez prekvapení bola kuchárska šou trhovou trojkou. Viac v celodennej správe sledovanosti.
Prepadák však zažila aj Joj s jej niekoľko týždňov odkladaným návratom Súdnej siene. Televízia sa rozhodla prekopať svoje popoludnie, keď skrátila Nákupné maniačky so štartom o 15-tej, na 16:00 vrátila Súdnu sieň a Topstar presunula za Noviny o 17.
Na prvý raz však Súdna sieň pohorela, keď mala ísť pod 12 %. Podobný podiel dosiahli aj Nákupné maniačky. Na niekdajší hit Joj sa však rozhodla zaútočiť Markíza, ktorá o 16-tej začala stabilizovať reprízy Rodinných prípadov, pričom proti premiéram Súdnej siene sama vytiahla nové časti seriálu. Podporila ich aj kampaňou, na prvý raz hneď aj vyskočila, keď sa blížila až k 30 %.