Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Slovenská FerratumBank realizuje pre spoločnosť jedinečnú formu komunikácie

Slovenská pobočka FerratumBank siahla po forme komunikácie netradičnej pre celú spoločnosť pôsobiacu v 20 krajinách sveta. Ako jediná spomedzi všetkých svojich medzinárodných pobočiek využíva oslovenie prostredníctvom komunikácie na vlaku.

Spoločnosť FerratumBank poskytuje na Slovensku už niekoľko rokov jedinečné fínske pôžičky vyvinuté pre tých, ktorí sa dostali do nepriaznivej finančnej situácie a potrebujú peniaze ihneď. Nakoľko ide o rýchle poskytovanie pôžičiek, tieto sa realizujú najmä na internete alebo cez SMS. Preto doposiaľ finančná inštitúcia komunikovala predovšetkým v online prostredí. Vo svojej najnovšej forme komunikácie sa však zamerala na oslovenie ľudí mimo tohto prostredia. “Pre komunikáciu formou brandingu vlaku sme sa rozhodli práve preto, že ju chceme zamerať na offline,” povedal county manager spoločnosti FerratumBank, Rudolf Sekula.

Slovenská pobočka FerratumBank sa tak stala prvou pobočkou medzinárodnej spoločnosti, ktorá využila možnosť pomenovať a obrandovať si “vlastný” vlak, a to napriek tomu, že ide o spôsob komunikácie v mnohých zahraničných krajinách zaužívaný. “Tešíme sa, že sme v tomto smere získali prvenstvo. Audiovizuálnej komunikácii v spolupráci so ZSSK veríme, očakávame, že sa o nás dozvie podstatne viac ľudí, ako to bolo v prípade predošlých foriem komunikácie,” povedal Sekula.

FerratumBank sa rozhodla pomenovať názvom svojej spoločnosti rýchlik R 607 na trase Bratislava-Košice. “Pre rýchlik sme sa rozhodli preto, lebo má viac zastavení ako napríklad IC vlak, zároveň sme však chceli, aby tiež cestoval naprieč celým Sovenskom. Vďaka väčšiemu množstvu staníc budeme môcť dokonale využiť potenciál tejto formy komunikácie – vlak bude vidno na viacerých staniciach a jeho názov, teda aj názov našej spoločnosti, zaznie tiež viackrát,” informoval county manager.

O realizáciu spolupráce FerratumBank a ZSSK sa postarala agentúra Advertising Group, ktorá má s brandingom vlakov na Slovensku najväčšie skúsenosti. “O FerratumBank viem, že ide o spoľahlivú finančnú inštitúciu, ku ktorej sa jej klienti neustále vracajú, pretože sú spokojní so službami aj s prístupom. Teším sa, že sa táto spolupráca podarila a verím, že úspešné budú všetky ďalšie aktivity, ktoré spoločnosť v kooperácii so ZSSK plánuje realizovať,” uviedla Patrícia Sveráková, managing director Advertising Group.

Čítať viac...
Nahor