Sledovanosť
Slovania s poklesom potvrdili líderstvo, ostávajú najsilnejším programom Joj! Prekročili pol milióna
Historicko-dobrodružnému seriálu sa podarilo s druhou časťou udržať väčšinu divákov, ďalšie týždne začnú ukazovať jeho výkonnosť po vybičovanom štarte.
Najdrahší televízny seriál na Slovensku potvrdil aj v druhom týždni stredajšie víťazstvo.
Slovania po vybičovanom štarte naplnenom zvedavosťou začnú postupne vykazovať svoju výkonnosť. S druhou časťou sa nateraz zastavili v komerčnej cieľovke na ratingu 9,8 % s podielom 25,4 %, oproti nástupu tak klesli o jeden a pol ratingu. V celkovom publiku sa Slovania udržali nad pol miliónovou hranicou s celkovo 518-tisíc divákmi, pri štarte ich mali o približne 120-tisíc viac.
Aj s druhou časťou Slovania bez problémov viedli, Markíze sa potvrdila zlá taktika pri štarte konkurenčného seriálu a vytiahnutí fantazijnej premiéry, ktorá prepadla, s Chart Show okamžite stúpla na dokonca o málo lepšie čísla, než dosahovala pred nástupom Slovanov, ísť mala na rating 7,6 %. Celkovo ju sledovalo 344-tisíc divákov.
Markíza sa už pritom pripravuje na štart tretej série Dvaja na jedného, ktorá by mala stredajšie večery obsadiť od apríla. Práve vtedy začne v stredu skutočná bitka o diváka.
Slovania nateraz ostávajú najsilnejším nespravodajským programom Joj. Z večera sú suverénne najsledovanejší, v sledovanosti ich doťahuje iba nedeľné podvečerné Nové bývanie, ktoré sa aj posledne dostalo tesne pol polmiliónovú hranicu.
Všeobecne na trhu sú najsledovanejšími programami spravodajské relácie, v stredu sa ako jediné dostali nad hranicu 600-tisíc divákov. Televízne noviny ich mali 629-tisíc, Noviny 609-tisíc.