Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Slováci počas leta najčastejšie sledovali animované filmy, Česi komédie

Spoločnosť UPC zhodnotila trendy v sledovanosti filmov zaradených vo videotéke MyPrime v letnom období.

Diváci na Slovensku v ponuke videotéky MyPrime za uplynulé tri mesiace najčastejšie pozerali detské animované filmy, pričom viedli „Garfield, zvieracia jednotka zasahuje“, ďalej „Oggy“, „Ovečka Shaun vo filme“ či „Zambezia“. Okrem animovaných filmov si diváci na Slovensku často pozerali taktiež francúzsku komédiu „Čo sme komu spravili“ či „Mládeži neprístupné,“ hovorí Jan Kohout, marketingový riaditeľ UPC v Českej a Slovenskej republike.

Prístup do MyPrime majú ako slovenskí, tak českí diváci, a tí ju využívajú podstatne častejšie. Najväčšiemu záujmu divákov v Česku sa v uplynulom štvrťroku tešil oscarový film „Vlk z Wallstreet“ a nemecká komédia „Fakjú pán učiteľ“. Obľúbené boli aj detské animované filmy „Pasca na žraloka“ či „Pepek námorník“. Českí diváci často sledovali aj drámy či dobrodružné sci-fi snímky, na špičke sledovanosti vo videotéke MyPrime sa tak dlhodobo drží „Denník nymfomanky“ a „Divergencie“. Česi v takmer dvoch pätinách prípadov vyberali filmy z domácej produkcie – v uplynulých troch mesiacoch najčastejšie tretí diel „Babovřeskov“.

TS UPC

 

Čítať viac...
Nahor