Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Sledovanosť: Záverečný ceremoniál ZOH na ten otvárací nedosiahol. Finále hokeja nad 40-tkou

22. Zimné olympijské hry v Soči sú už minulosťou, ako ovplyvnil posledný olympijský deň sledovanosť na slovenských staniciach?

Markíza aj RTVS uzavreli v nedeľu svoje olympijské vysielanie. Trhový líder na svojom hlavnom kanáli odvysielal finálový zápas hokejového turnaja medzi Kanadou a Švédskom, ktorý v priemere sledovalo okolo 45 % divákov. Duel, v ktorom Kanaďania obhájili zlato z Vancouveru sledovalo najviac divákov počas druhej tretiny, ktorú sledovalo takmer 49 % divákov. Celodenne však nadpriemerne sledovaný hokej opäť Markíze k veľkým číslam nepomohol, dosiahla podiel nad 25 %.

Jednotka RTVS ponúkla od štvrť na šesť záverečný ceremoniál ZOH, ten síce na sledovanosť toho otváracieho nedosiahol, no napriek tomu verejnoprávnej televízii priniesol nadpriemerný podiel okolo 21 %. Prenos pred 19:00 opäť RTVS presmerovala na Dvojku. Zle odkomunikovaný presun z jedného kanála na druhý, kedy sa na Jednotke záznam ukončil bez toho, aby stihli komentátori oznámiť pokračovanie prenosu na Dvojke, ceremoniálu ublížil, poslednú polhodinu dopozeralo už iba okolo 9 % divákov.

Z pohľadu priemerných celodenných podielov si v nedeľu večer najlepšie viedla Jednotka. Jej Kolonáda dokázala opäť narásť, keď si ju pozrelo v 12-54 cez 13 % divákov a v univerzálnej cieľovke vyše 21 %. Markíze priniesol priemer akčný film s Angelinou Jolie Salt s podielom okolo 25 %. Nadpriemerný výsledok zaznamenala Joj s filmom 21 Jump Street, keď siahala na 22-percentný podiel.

Čítať viac...

Viac v Televízia

Nahor