Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Sledovanosť: Vianočná pieseň Búrlivého vína vysoko v televízii aj na webe, Bučkovci najlepší po Paneláku

Bučkovci potvrdzujú post najsledovanejšieho programu Joj po dennom seriáli.

Markíza sa vo štvrtok rozlúčila so štvrtou sériou Búrlivého vína, pričom aj keď nedosiahla na rekord série, z pohľadu dlhodobých čísel môže byť spokojná. Podrobne sa téme venujeme v tomto článku. Finále 4. série si nenechalo ujsť celkovo 817-tis. divákov (12+), v komerčnej cieľovke dosiahlo finále na 11,9 % ratingu a podiel 31 %. Po finálovej epizóde zároveň Markíza pustila divákom vianočnú pieseň, ktorú naspievali herci Búrlivého vína. Prespievaná pieseň od Johna Lennona Happy Xmas sa dočkala veľkej popularity už na webe, kde ju len zdieľalo cez 11-tisíc užívateľov Facebooku, v televízii si ju pozrelo 648-tisíc divákov (12+), pričom v 12 – 54 dosiahla hodnoty 10 % ratingu a 27,4 % podielu.

Joj v tom čase ponúkla Panelák, ktorý sa oproti strede priveľmi nedvihol. V ratingu už aspoň prekročil hranicu 6 %, v podieli sa musel uspokojiť s hodnotou pod 16 %. Joj mohli potešiť aspoň Bučkovci, ktorí sú tento týždeň jasne jej najsledovanejším produktom po Paneláku. Podľa našich informácií dosiahli v ratingu 4,8 % a v podieli 16,2 %. Farma v tom čase mierne strácala, keď nedokázala zopakovať deväť ratingov, v podieli atakovala 29 %.

Silná bola vo štvrtok Jednotka, ktorá ponúkla druhú časť trilógie Nevera po slovensky. Komédia dosiahla vyšší podiel dokonca v 12 – 54, kde uhrala deväť percent a v ratingu sa vyšplhala na 3,5 %. Posledný duel Slovana v Európskej lige taktiež uberal z koláča sledovanosti, na Dvojke v komerčnej cieľovke zaznamenal podiely okolo 6 a 8 %. Pluska a jej kriminálky CSI sa hýbali okolo 5 – 6 %, Výkupné na Dajto dosiahlo podiel pod 5 %. Myšlienky vraha na Dome uhrali podiel nad 3 %, Feriha už kopírovala rating večerných Profesionálov na Plus a so sledovanosťou 2,7 % sa mohla tešiť z podielu 8,4 %.

Čítať viac...

Viac v Televízia

Nahor