Televízia
Sledovanosť: V stredu Markíza a JOJ vyrovnane, vo štvrtok uspela Markíza (doplnené)
Sledovanosť televízií prvé dva dni roka bola rozdielna. Na Nový rok priniesla vyrovnaný súboj v prime time, včera bola úspešnejšia Markíza. Darilo sa aj verejnoprávnej televízii, Dvojke RTVS pomohol hokej.
Na Nový rok zviedli naše komerčné televízie vyrovnaný súboj. Markíza ponúkla komédiu Líbaš jako ďábel a dosiahla podiel okolo 23%. JOJ vysielala filmovú premiéru Vojnový kôň s podielom nad 23%. Televízie tak dosiahli so svojimi filmovými premiérami takmer rovnakú sledovanosť.
Verejnoprávna RTVS ponúkla taktiež premiéru, uviedla film Vrásky z lásky, ktorý v cieľovej skupine 12+ dosiahol podiel okolo 10%. Úspešné boli aj menšie komerčné stanice, ktoré so svojou filmovou ponukou dosiahli nadpriemer – Doma s filmom Tanec ulice – podiel takmer 8%, Plus s komédiou Agent z Hongkongu – podiel nad 6%, Dajto s filmom Matrix – podiel nad 6%.
Prvý pracovný deň roka 2014 priniesol iné výsledky. Vo štvrtok uspela v prime time Markíza s filmom Najsilnejšie puto – podiel okolo 27%. Na JOJ príliš neuspel film Navždy mladá – podiel okolo 14%. Verejnoprávna Jednotka ponúkla kultovú sériu Tisícročná včela -podiel v 12+ dosiahol okolo 9%. Z menších komerčných staníc najviac uspela Plus s kriminálkami CSI Las Vegas a CSI New York – podiely okolo 7%, nadpriemer dosiahla aj stanica Dajto s filmom Vyjednávač – podiel nad 6%, Doma bola so slovenskou klasikou Pásla kone na betóne iba v priemere s podielom pod 5%. Uspela verejnoprávna Dvojka s hokejovýcm prenosom Slovensko – Švédsko (MS do 20 rokov), v prime time dosiahol hokejový prenos podiely približne od 9 do 14% v 12+.
Doplnené: Podľa informácií portálu Medialne.sk sa JOJ nevydarilo nové nasadenie seriálu Klan – V dobrom aj v zlom, podiel mal dosiahnuť len okolo 11%. Bolo to však viac ako pri septembrovom nasadení. Susedia na Markíze sa v podieli na trhu pohybovali nad 20%, resp. okolo 25%.