Televízia
Sledovanosť: Stanice Joj Group prekročili v prime-time 30-tku, vysoko aj Správy RTVS
Joj sa po dlhšom čase podarilo aspoň pripomenúť stratenú silu jej večernej ponuky, spoločne s Plus a Wau prekročila kľúčovú tridsiatku. Za Markízou zaostala len o desatiny.
Ďalší úspech zaznamenáva televízia z Koliby s jej upraveným spravodajským pásmom. Vďaka jeho nadpriemerným výkonom si zaisťuje počas hodiny a pol nadštandardný základ pre celkový výsledok v prime-time, vďaka čomu by sa počas jesene mohla výraznejšie odlepiť od 20-percentnej hranice.
V pondelok sa Joj v prime-time prehupla cez 23 %, pričom Markíza sa blížila k 24 percentám. Ako píše trhová dvojka v tlačovej správe, uspeli Veľké Noviny s podielom 30,6 % a ratingom 8,5 %, rovnaký rating podľa našich informácií dosiahli aj Televízne noviny, tie však s podielom vyskočili nad 35 %. Totožný rating získalo aj Najlepšie počasie, pričom najsledovanejším programom dňa sa stal Šport s podielom 30,7 % a ratingom 9,3 %.
Po 20:30 sa do čela dostala Markíza s komédiou Piadihajzlík v akcii, s podielom takmer 22 % to však nebol taký trhák ako pred týždňom. Knight Rider sa s dvomi časťami pohyboval okolo 20 a 19 %.
Úspech zažila Wau, ktorá získala najlepší prime-time výsledok s podielom 2,4 %. Spolu s Pluskou a nenápadným príspevkom Senzi získala Joj Group podľa tlačovej správy podiel v prime-time 30,4 %, stanice Markízy spolu podľa našich informácií získali takmer 31 %.Za zmienku stojí aj úspešný výsledok Správ RTVS, ktoré neustále potvrdzujú rasť, pričom v pondelok v 12 – 54 prekročili 10% hranicu a v 12+ sa podľa našich informácií ich podiel prehupol cez 14 %. Sledovať ich celkovo malo 215-tis. divákov, Televízne noviny aj Veľké Noviny pre porovnanie sledovalo okolo 550-tis. divákov.