Televízia
Sledovanosť: Slovensko volilo prezidenta s Markízou
Volebná noc priniesla pre televízie opäť nadpriemerné výsledky, vysielanie Markízy prevládalo nielen u divákov ale aj vo volebných centrálach.
V univerzálnej cieľovke 12+ sledovalo diskusiu počas volebnej noci druhého kola prezidentských volieb na Markíze dvojnásobný počet divákov ako na Jednotke RTVS. V priemere na prezidenta čakalo s Markízou okolo 440-tis. divákov, v 12-54 dosiahla debata podiel okolo 33 %. Jednotka RTVS a jej štúdio od desiatej hodiny sledovalo priemerne 220-tis. divákov, čo v rovnakej cieľovke znamenalo podiel približne 16 %, v mladšej cieľovke to bolo okolo 11 %.
Kým po desiatej sledovanosti dominovala Markíza, po ôsmej bol súboj v celku vyrovnaný. Filmová adaptácia známej kreslenej rozprávky o Medveďovi Yogim dosiahla u lídra podiel okolo 25 %, kým akčný film Chaos na Joj si pozrelo vyše 21 %. Opäť sa darilo Jednotke s jej stabilným sobotným večerom, Pošta pre teba v 12+ dosiahla podiel okolo 19 %, Katku Brychtovú a jej Pravdivé príbehy sledovalo vyše 15 % divákov.
Foto: hnonline.sk