Televízia
Sledovanosť: Prezidentské debaty divákov nelákajú, Markízu predbehla aj Vdova
RTVS a Markíza od pondelka do dnes vysielajú špeciálne debaty s prezidentskými kandidátmi, tie divákov zatiaľ nezaujímajú.
Už v sobotu 15. marca si volíme v prvom kole prezidentských volieb hlavu štátu, no diskusie sa nám sledovať už nechce. Boj o prezidentské kreslo pri tom vrcholí, diváci však debaty skôr odrádzajú. Druhá diskusia na RTVS zaznamenala vyšší podiel ako ta prvá takmer 6 %, na Markíze si debatu pozrelo vysoko podpriemerných vyše 13 % divákov. Markízu dokonca predbehla aj Joj s Vdovou, ktorá taktiež s výkonom nad 14 % neohúrila. Po dvadsiatej však Markíza držala podiely sledovanosti štandardne na svojej strane, Búrlivé víno natiahnuté až do trištvrte na desať si pozrelo okolo 31 % divákov. Panelák uhral štandard s približne 21%.
Z menších staníc opäť vyhrala Pluska, tento raz sa však musela uspokojiť so štvrtou pozíciou za Jednotkou RTVS. Menšia stanica Joj získala s kriminálkou CSI aj dokumentom o 2. svetovej vojne podiely nad 5 %. Piata skončila Doma, ktorá si stále vychutnáva vysoké podiely vďaka Sile (nad 7 a 12 %), šieste skončilo Dajto napriek uspokojivému výkonu Bláznivej strely (takmer 5 %) a aj nočnému filmu Pasca (takmer 8 %).