Televízia
Sledovanosť: Nedeľa bola v znamení súboja Mrázika a kinopremiéry Pád bieleho domu
Ako dopadla sledovanosť prvého typického vianočného titulu Mrázik? Uspel reprízový alebo premiérový titul?
Markíza v nedeľu ponúkla prvý z klasických vianočných titulov Mrázik. Klasickú ruskú rozprávku vysielala v silnej konkurencii premiérového akčného filmy na JOJ. Mrázik podľa našich informácií dosiahol podiel okolo 30% a pre Markízu zabezpečil postavenie trhového lídra. Akčná premiéra Pád Bieleho domu priniesla JOJ nadpriemernú sledovanosť, na Mrázika do však nestačilo, film dosiahol podiel nad 25%.
Verejnoprávna Jednotka RTVS v nedeľu vysielala dvojdielny film Tisíc a jedna noc s nadpriemernými podielmi v 12+, ktoré sa pohybovali okolo 10, resp. 15% – pri druhej časti.
Menším staniciam komerčných televízií sa v nedeľu nedarilo, dosiahli iba priemerné výkony – Doma ponúkla film Štyridsiatka na krku s podielom nad 5%, Pluska komédiu Ten chlapec je postrach s podielom okolo 5%. Podpriemerný výkon dosiahla stanica Dajto so seriálom Ľudský terč s podielom len nad 2%.
foto: markiza.sk