Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Sledovanosť: Markíze vyšiel prvý letný projekt, štart Vo štvorici po Slovensku zatlačil Vinárov!

Lídra po rozpačitom prvom týždni môže konečne potešiť výkon jedného z letných programov. Jeho pondelňajší výkon v prime-time bol lepší, než aký dosahoval aj v najsilnejšom období Búrlivého vína a Kredencu.

Štart druhej série Vo štvorici po Slovensku vlakom Markíze vyšiel. Relácia so štvoricou „chalaňov“ využila potenciál obľúbenej zostavy hercov a podľa našich informácií sa stala najsledovanejším programom pondelka s ratingom 8,8 % a podielom 30,5 %. Druhá séria šou odštartovala slabšia ako tá prvá v roku 2012, vtedy jej však nábeh robilo finále druhej Farmy, ktoré v podieli vysoko prekročilo štyridsiatku. Cestovateľskú šou vtedy sledovalo 10 % divákov s podielom 37,8 %. Šou nakoniec dosiahla podľa oficiálnej správy priemerný share okolo 25 %.

Veľký rozdiel nastal v sledovanosti úvodných častí sérií v univerzálnej cieľovke. Štart prvej série malo sledovať podľa oficiálnej správy okolo 900-tisíc divákov, kým prvý diel druhej série sledovalo podľa našich informácií 425-tisíc divákov.

Nemenej sa darilo nasledujúcemu Kameňáku 4, ktorý Markíza v priebehu necelého roka nasadila do vysielania neuveriteľný štvrtý raz. Líder si s novými českými komédiami tento rok často pomáha, keď ich výrazne cyklí, no divákom to neprekáža. Štvrtý Kameňák si pozreli aj teraz a priniesli mu rating 8,2 % a podielom až 33,7 %. Kameňák má celkovo u nás povesť multireprízového filmu, predchádzajúce tri časti zas často nasadzuje Joj.

Markíze sa úspešne podarilo vyvinúť tlak na Vinárov, ktorí v druhý večer už nedokázali zopakovať úspech. Ich rating sa zastavil na 5,4 % s podielom 18,6 %. Konkurenciu Kameňáku ťažko znášali Kosti, ktoré s premiérovou časťou uhrali share len tesne nad 12 %.

Z menších staníc dosiahla na najvýraznejší úspech Plus, ktorá odštartovala kontroverznú zoznamku Nahí v raji. Šou vysielaná bez akejkoľvek cenzúry už po desiatej hodine získala nadpriemerný share 8,5 %. Predchádzajúci program vyšiel stanici priemerne až nadpriemerne, Profesionáli dosiahli na 5,5 %, CSI Las Vegas sa dostala nad 4 %. Snímka Jadro na Dajto sa prehupla cez päťku, Hriešny zoznam Domy zas cez štvorku, pričom stanica rástla so Svokrou, ktorá sa blížila k šiestim percentám.

Výkon lídra v prime-time sa blížil k tridsiatke, od čoho bol aj v najlepších časoch Búrlivého vína a Kredencu vzdialený. Markíze pomohli aj Televízne noviny, do ktorých televízia opäť zaradila dva brejky. Share TNiek sa blížil k 33 %, Noviny Joj uhrali 25 %. Markíza čoraz pravidelnejšie odsúva štart večerného programu za 20:30, včera odštartovala cestovateľskú šou takmer o 20:36. Líder tým výraznejšie prekrýva vlastným servisom o počasí Najlepšie počasie Joj, ktoré jej uberá divákov na začiatku hlavného programu.

Čítať viac...
Nahor