Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Má sa Markíza obávať? Búrlivé víno opäť na dne!

Denný seriál sa dva dni po sebe dotkol dna.

Nepríjemnú situáciu prežíva televízny líder. Od začiatku týždňa sa pasuje s kolísavou sledovanosťou niektorých programov a záver týždňa je preňho ešte náročnejší. Televíziu zaskočilo najmä Búrlivé víno, ktoré vo štvrtok nečakane kleslo na svoje historické minimum a čo je horšie, podpriemerný výsledok zopakovalo. Aj v piatok totiž seriál sledovalo podľa našich informácií iba 6,7 % divákov, čo mu vynieslo podiel len 19,1 %. Takéto hodnoty dosahoval minulú jar Panelák.

Blízko denného seriálu bola Jednotka, ktorej Čo ja viem malo v komerčnej cieľovke sledovať až 6,1 % divákov s podielom 17,6 %. V 12+ dosiahla šou iba o desatinu vyšší share, čo pre RTVS znamená, že sa jej darí prinášať produkt zameraný na mladé publikum a uspokojovať aj starších divákov. Pred pár rokmi mohla verejnoprávna televízia o priazni mladých iba snívať.

Joj to po sérii piatkových akčných titulov postupne skúša s rodinným žánrom. Komédia Marmaduke nenadviazala na dobrodružný film Lovci pokladov, keď ju sledovalo 5,4 % divákov s podielom 16 %.

Z menších staníc sa aj tento raz najvyššie prebojovalo Dajto, ktorého snímka Poslanie uhrala share 7,6 %. Pluska s filmom Walk the Line atakovala 5 %, Doma so Smotánkou skončila pod 4 percentami, s Uragánom tesne prekročila päťku.

Keď sme v úvode článku spomínali nepriaznivé výsledky sledovanosti niektorých programov lídra, celý týždeň medzi nich patrí najmä hlavné spravodajstvo. Televízne noviny ani v piatok nedosiahli na svoj štandard, keď uhrali podiel 32 %. Aj tento raz boli blízko Noviny Joj, ktoré dosiahli podiel 27,7 % a v ratingu zaostali len o vyše pol ratingového bodu.

Čítať viac...
Nahor